adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Zen din Vama Veche 4 grade grade grade grade

Vama Veche , str. Pescarusului, nr. 2A  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.4/10 Excelent !
14 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(12 recenzii din 14).

record_voice_over Personal:9.4
insert_emoticon Servicii:9.5
lightbulb_outline Curățenie:9.6
weekend Confort:9.8
monetization_on Prețuri:9.5
location_on Localizare:8.6

Recenziile pensiunii Zen din Vama Veche


   Mona S. din Bucuresti
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 04.09.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste, curat, personalul foarte placut, micul dejun proaspat si bun.
   Lavinia D. din Cluj Napoca
nota: 10
schedule sejur: 03.08.2017 - 10.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie foarte buna, zona linistita, constructie foarte frumoasa, implicare multa :). Camere deosebit de simplu si frumos aranjate, personal foarte bun, super curat totul, manacre foarte buna si doi catei foarte simpatici!
   Oana din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 16.06.2017 - 18.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea este noua, camere spatioase, fie cu terasa (cele de la parter), fie cu balcon (la etaj), frumos decorate. Locul este linistit, personalul foarte amabil, micul dejun f bun si variat (inclusiv croissante proaspete, omleta, legume, branzeturi, mezeluri, cafea, suc portocale)
thumb_down
Aprecieri negative:
Nimic, totul a fost cfm asteptarilor
   Diana din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 10.09.2016 - 13.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ce discount îmi oferiți pt sezonul următor dacă va scriu o recenzie bună?
   Irina din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 25.08.2016 - 01.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un loc minunat
   Mihaela O. din Galati
nota: 10
schedule sejur: 31.08.2016 - 03.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Fiecare camera are un balcon
   Florin din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 31.08.2016 - 02.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie moderna, curatenie, mancare excelenta
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt
   Ruxandra din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 22.08.2016 - 28.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ambientul si locatia, arhitectura cladirii!
thumb_down
Aprecieri negative:
Din punctul meu de vedere, doar piscina.
   Ionut C. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 21.08.2016 - 25.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera spatioasa, terasa generoasa, mobilier de calitate, mancarea exceptionala (bucatarul e "de vina"), fata de la receptie deosebit de draguta!
thumb_down
Aprecieri negative:
Tineti lucrurile la fel pe viitor
   Mihnea din Arad
nota: 10
schedule sejur: 20.08.2016 - 24.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea, camera, curatenia,gazdele
   Diana din Bucuresti
nota: 8.2
schedule sejur: 09.08.2016 - 14.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera confortabila, pat confortabil, baie perfecta, aer conditionat moderat, dar perfecf
thumb_down
Aprecieri negative:
Internet cu multw fluctuatii, iar la partea se restaurant, personal neinstruit.
   Dragoș T. din București
nota: 7.5
schedule sejur: 07.08.2016 - 10.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locația per total este foarte modernă, curată si foarte relaxanta
thumb_down
Aprecieri negative:
Un mini-bar in camera ar fi foarte ok, prosoapele schimbate măcar la 2 zile si recepționerului un training cum sa abordeze clienții!
   Monica din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 08.07.2016 - 14.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Design si locatie retrasa; avand in vedere ca este in functiune din 2016, toate obiectele din camera sunt noi si de ultima generatie; personal, am cautat o locatie mai departe de cluburi (poate pt altii e un minus:)))
Simplitate si atentie la detalii
Curatenie
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu este cazul
   Alexandrina din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 07.07.2016 - 10.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditiile de cazare: camera foarte spatioasa, terasa mare si frumoasa, finisaje moderne si de buna calitate ale pensiunii, mancarea foarte buna si ieftina, amabilitatea proprietarilor.
thumb_down
Aprecieri negative:
Este nevoie de frigider in camera (proprietarii au spus ca urmeaza sa le monteze), pahare si suport de periuta de dinti in baie. De asemenea, este nevoie de un minim de curatenie zilnica in camere (macar sa fie luat gunoiul).
CONTACT UNITATE
Recepție
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,