adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Sea Star din Vama Veche 3 grade grade grade

Vama Veche , str. Tudor Vladimirescu, nr. 8  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.2/10 Excelent !
18 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 18).

record_voice_over Personal:9.7
insert_emoticon Servicii:8.7
lightbulb_outline Curățenie:9.3
weekend Confort:9
monetization_on Prețuri:9
location_on Localizare:9.7

Recenziile hotelului Sea Star din Vama Veche


   Mirela F. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 09.09.2017 - 11.09.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera mare, curata. Peronal amabil.
   Madalina din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 02.09.2016 - 04.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, pozitionarea fata de plaja, camera mare, cafeaua dimineata din partea casei etc. Un loc unde sigur ma voi intoarce!
thumb_down
Aprecieri negative:
Apa la dus seara, dupa plaja (18-19:00), era calie, prea rece pt a te spala pe cap. In rest nimic de reprosat.
   Iulia din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 20.08.2016 - 22.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatanie, camera spatioasa, personal amabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Conexiune slaba internet
   Petronela Violeta D. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 27.08.2015 - 29.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul la superlativ, curatenia impecabila, gazdele super ok.
thumb_down
Aprecieri negative:
Cred ca ar trebui in baie, cabina de dus.
   Stefanescu din Pitesti
nota: 10
schedule sejur: 21.07.2015 - 27.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde foarte amabile schimbarea cearceafurilor si prosoapelor la 3 zile,locatie linistita aproape de plaja.
   Ovidiu R. din Sibiu
nota: 9.5
schedule sejur: 14.08.2015 - 17.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat, ordonat, mobilierul in stare buna. Asternuturile absolut impecabile, wireless la viteza foarte buna, loc de parcare asigurat in curtea interioara, terasa (se poate servi cafea de la barul hotelului)
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu este climatizare insa temperatura nu a fost o problema, in camera nu au fost mai mult de 26 grade, in zilele cu 32-33 afara.
   Augustin-cristian din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 15.06.2015 - 20.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost de nota 10: gazdele foarte primitoare, curatenie exemplara, liniste. Hotelul este foarte aproape de plaja. Vom reveni cu siguranta.
   Irina din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 01.05.2015 - 04.05.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am ajuns la ora 23 si am fost intampinati si cazati cu aceasi rabdare si caldura ca si cand am fi ajuns la ora normala de cazare.
   Teodor Ioan din Beclean
nota: 7.7
schedule sejur: 24.08.2014 - 31.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Toate au fost in regula.
thumb_down
Aprecieri negative:
Spatiul pentru parcarea masinilor e cam mic pentru capacitatea maxima de cazare (in weekend-uri mai ales, cand se aglomereaza vama), dar personalul a fost amabil si a eliberat locul in cateva minute, ca sa putem iesi cu masina din curte.
   Lacramioara S. din Calarasi
nota: 10
schedule sejur: 10.08.2013 - 11.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Administratorul foarte dragut
Camera curata
Aproape de plaja
   Andreea V. din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 29.07.2013 - 31.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietarii foarte primitori, camere racoroase ferite de soare, curate.
   Alin P. din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 25.07.2013 - 28.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera foarte curata, lenjeria de asemenea.
Aproape de plajă și, mai ales, de Stuf
thumb_down
Aprecieri negative:
Un pic de mios neplacut de canalizare la baie
   Daniela din Bucuresti
nota: 8.5
schedule sejur: 12.07.2013 - 14.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele spatioase, curate si suficient de racoroase
Distanta fata de plaja etc este foarte buna
Personalul este foarte amabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Micul dejun ar putea fi inclus in pretul camerei
Preturile un pic cam ridicate pt Vama Veche
   Ioana M. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 28.06.2013 - 30.06.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost foarte multumiti de totul, se vede ca proprietarii se ocupa personal de totul. Este nou, curat, confortabil si aproape de plaja.
   Lucian A. din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 21.08.2012 - 23.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
In general este in regula.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu are aer conditionat si nici plase de tantari (in prima noapte a trebuit sa stam la vanatoare de tantari) - echipativa cu aparate contra tantarilor.
Cand au venit niste prieteni in vizita (aprox.20 minute) la plecare am primit observatii ca nu au voie sa foloseasca toaleta sau dusul (care nu l-au folosit) din camera noastra (cam exagerat!).
Răspunsul unității:
Ne bucuram ca v-am avut ca si oaspeti si ne cerem scuze daca am parut exagerati. Incercam sa protejam toti turistii cazati la noi, de aceea atentionam atunci cand observam o tendinta de supraocupare a camerei. `Observatia` nu priveste in mod direct consumurile (cu toate ca preturile sunt stabilite pe numarul de ocupanti) dar si linistea si confortul oaspetilor nostri.

Anul acesta vom instala plasele de tantari, pentru a va asigura un confort sporit.

Multumim ca ne-ati ales si va asteptam ori de cate ori veti dori sa reveniti!
   Olguta din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 02.06.2012 - 04.06.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este un hotel nou, baile sclipeau de curatenie, la fel si in camera totul nou si de bun gust, foarte spatioase, dotate cu tot ce trebuie si foarte multa liniste.
   Robert Catalin C. din Radauti
nota: 8.2
schedule sejur: 25.08.2011 - 28.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere curate, dar la o distanta destul de mare de plaja (150-200 metri).Personal amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu are restaurant propriu si nici aer conditionat, dar se acorda 15% discount la un restaurant situat pe plaja.
   Ileana B. din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 18.06.2011 - 19.06.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotel nou, proaspat construit. Camerele arata mai bine ca pe site, foarte curat si serviciile ok.
thumb_down
Aprecieri negative:
Micul dejun oferit consta de fapt intr-un bon valoric
CONTACT UNITATE
Ciprian
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,