adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Laguna din Vama Veche 2 grade grade

Vama Veche , str. Midiei, nr. 1  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile hotelului Laguna din Vama Veche


   Virginia din Sighisoara
nota: 10
schedule sejur: 10.08.2017 - 15.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia este foarte buna, camerile sunt spatioase, aerisite, curate.
Personalul este binevoitor.
Răspunsul unității:
Multumim pentru aprecieri.
Va mai asteptam cu drag.
O zi minunata.
   Valentin Marius I. din Branesti
nota: 8.7
schedule sejur: 04.09.2016 - 06.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere curate, piscina îngrijită, curte frumos amenajata si totul potrivit pentru copii.
Răspunsul unității:
Multumim pentru aprecieri.
Va mai asteptam cu drag.
O zi minunata.
   Claudiu din Iasi
nota: 9
schedule sejur: 21.06.2016 - 24.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere curate, amplasare foarte buna fata de plaja si localuri, piscina mare si curata!
Răspunsul unității:
Multumim pentru aprecieri.
Va mai asteptam cu drag.
O zi minunata.
   George L. din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 17.07.2015 - 24.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Piscina mare este excelenta.
Pentru cei mici au piscina mica si loc de joaca acoperit.
Camera este OK, nu am simtit nevoia de aer conditionat.
Personalul este doar OK - nu prea au ... Motivatie, cred.
Totul este curat si ingrijit: camera, hotelul, locul de joaca, etc.

Per total: sejur excelent!
Hotelul este foarte bun, locatia este buna, aproape de plaja, restaurante, magazine.
Piscina este punctul forte si este mare.
Designul hotelul este ... Deosebit ... Unic in Vama.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsuri sau minusuri:
- nu exista masina de spalat rufe, chiar si cu plata - utila pentru o familie cu 2 pitici (3 si 11 ani)
- uscator rufe pe `balcon` - asta chiar a lipsit ...
- putine sezlong-uri la piscina si romanii isi lasa prosoapele toata ziua pe sezlong, chiar daca lipsesc 5 ore
   Filip din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 05.08.2013 - 09.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ar trebui sa faca totusi o diferentiere de tarif intre camerele din fata si cele din spate chiar daca sunt in sezonul de varf pt ca nu au balcon sau acea veranda pe langa lipsa frigiderului, poate si a aerului conditionat si a `ceva` unde-ti poti pune hainele ude la uscat. Ca si impresie generala este ok. Camerele din spate au avantajul totusi ca nu auzi toata galagia celor de la piscina dk vrei sa te odihnesti. A! Si inca o mica remarca. Mi s-a parut de prost gust cei care isi lasa de dim pana seara toate bagajele si prosoapele pe sezlongurile de la piscina astfel incat sa nu poata fi ocupate de altcineva intre timp.
   Ana B. din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 17.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Raspunsul la solicitarea noastra a sosit imediat
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am primit alta perioada disponibila pt cazare
   Daniela din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 16.07.2013 - 20.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotelul se afla intr-o zona linistita.
Posibilitatea de a petrece o zi placuta chiar in interiorul hotelului: piscina, loc de joaca pentru copii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa frigiderului in camera.
   Mariana M. din Popesti-leordeni
nota: 9.5
schedule sejur: 02.09.2012 - 08.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat, piscina intretinuta exelent, spatiile verzi frumoase, prosoape si lengerie schimbate la nevoie
   Ana P. din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 23.07.2012 - 27.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal dragut si amabil, resort inchis care creeaza siguranta, piscina curata. O oaza de liniste si curatenie surprinzator de gasit in vama veche.
thumb_down
Aprecieri negative:
Umiditate f.f. Mare in camere, lipsa aerului conditionat.
Cadita de la baie era sparta sau fisurata, drept pt care aveam tot timpul balta in baie (gresia era prost montata, fara inclinatie)
   Diana din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 15.06.2012 - 17.06.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O oaza de liniste atunci cand nu ai chef de nebunia din statiune. Perfect pt cei care au copii mici si le place balaceala :)
thumb_down
Aprecieri negative:
Minibar sau minifrigider in camere ar fi de folos foarte mult.
   Andreea din Bucuresti
nota: 7.8
schedule sejur: 02.06.2012 - 04.06.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul e foarte ok
Piscina e curata
Camerele sunt mari
thumb_down
Aprecieri negative:
Televizorul e pus aproape degeaba, nu se vede bine, nu prinde niciun canal bine
Nu exista o lampa langa pat
   Teodora din Iasi
nota: 9.3
schedule sejur: 29.04.2012 - 03.05.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazdele au fost foarte amabile, camerele sunt mari si confortabile. Privelistea spre piscina este superba, mai ales noaptea, si nu am avut deloc probleme cu galagia.
   Lili H. din Ploiesti
nota: 9.8
schedule sejur: 22.09.2011 - 24.09.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal prietenos,
Piscina bine intretinuta,
Foarte aproape de plaja si de restaurant,
Atmosfera placuta.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu exista bar in incinta hotelului (in extra sezon) dar restaurantul corsaru e la cativa pasi.
   Ioana S. din Ploiesti
nota: 10
schedule sejur: 03.08.2011 - 06.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
We loved the fact that the apartment was spacious enough for 2 families, very clean and well equiped and the beach 1 minute away. All the services were splendid for the price so we will certainly come back to Balcic at Sea Paradise next summer!
thumb_down
Aprecieri negative:
There wasn`t much of a negative side to our stay there.
   M. din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 18.08.2010 - 22.08.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Note maxime pentru personalul pensiunii, primire, servicii, curatenie. Totul a fost impecabil, cearsafuri, prosoapele imaculate.
thumb_down
Aprecieri negative:
Un suport pentru prosoape la baie ar fi necesar.
   S. din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 07.08.2010 - 08.08.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este curat si aproape de plaja. Noaptea muzica nu se aude asa de tare ca in alte pensiuni/hoteluri.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu functionau toate veiozele.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,