adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Ila din Vama Veche

Vama Veche , str. Tudor Vladimirescu, nr. 12  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.5/10 Excepțional !
7 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(4 recenzii din 7).

record_voice_over Personal:9.5
insert_emoticon Servicii:9.3
lightbulb_outline Curățenie:9.5
weekend Confort:9.3
monetization_on Prețuri:9.5
location_on Localizare:9.8
Single
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile hotelului Ila din Vama Veche


   Monica B. din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 02.09.2016 - 04.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de plaja, placut, sigur.
   Alina din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 18.08.2016 - 21.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere curate, mari, pensiunea aproape de plaja, proprietara amabila, recomand aceasta pensiune.
   Simona Daniela din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 04.08.2016 - 07.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, amabilitate
   Cristian T. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 18.07.2016 - 20.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste, curat, camera conform pozelor, totul functional, aproape de plaja, parcare proprie.
   Stefanescu din Pitesti
nota: 9
schedule sejur: 23.06.2014 - 30.06.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, personalul amabil, aproape de plaja dar intr-o zona linistita
   Ciprian din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 06.09.2013 - 08.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele sint foarte mari, baile la fel, gazda discreta.
   S. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 30.04.2010 - 02.05.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Caldura in camera
Curatenie nota 10 (si sunt chirurg)
Personal de exceptie
Multumesc!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am avut apa calda duminica dimineata. . .
CONTACT UNITATE
Recepție
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,