adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Orlando din Vama Veche

Vama Veche , str. Mihail Kogalniceanu, nr. 34  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile casei Orlando din Vama Veche


   Apostolescu din Bucuresti
nota: 8.5
schedule sejur: 29.07.2015 - 03.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Putin departe de strada principala, intr-o zona linistita a Vamii si intr-o curte plina de flori, e o placere sa stai linistit afara la un pachet `ViataBuna` (cafea+tigare) si sa te relaxezi dupa o zi de balaceala si mancat.
Camera ce ni s-a dat ne-a servit bine. A fost una din cele ~5 cu baie incorporata ramasa disponibila si una din cele construite cumva separat (ca o casuta cu inca una lipita langa). Aici toate bune, nici o nemultumire inafara de faptul ca se incalzea foarte repede si trebuia aerisit mai des. Sper sa se puna aer conditionat aici la un moment dat :)
Mi-au placut mult gazdele. Prin respectarea intimitatii si ajutorul cu diverse, prietenosi si placuti, ne-au facut sa ne adaptam foarte usor locului.
Recomand!
   Alexandra din Bucuresti
nota: 7.7
schedule sejur: 30.08.2013 - 02.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie
- curte cu terasa
- zona linistita, departe de agitatia plajei
- proprietarul pare o persoana de treaba
thumb_down
Aprecieri negative:
Camere relativ mici, in special baile
- probleme cu scurgerea la baie ( semnalate proprietarului )
   Irina T. din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 23.08.2013 - 26.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietare foarte amabil, cinstit si raspunde rapid la cereri (la telefon si la cazare
-curte linistita cu multa verdeata
-camere micutze, dar foarte curate, paturi comfortabile
-frigider la dispozitie
CONTACT UNITATE
Adi
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,