Camere de inchiriat Casa Ysa din Vama Veche

Vama Veche, str. Mihail kogalniceanu, nr. 21  
Cecilia din Deva

Locație. Camera

​Capacitate: 15 adulți în 6 spații de cazare
Casa se află pe strada principala, in statia de autobuz spre Mangalia la doar 3 minute de minute de plaja.

Va oferim camere duble, triple chiar si de 4 persoane .

Trei camere au baie proprie, iar celelalte au baia la comun.

Este situată intr-o zona liniștită, dar in acelasi timp aproape de toate atractiile vămii.

Va oferim apa calda non stop , acces la grătar, wifi gratuit.

Va (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

CONTACT UNITATE
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.