adaugă o unitate turistică
search
date_range

Camere de închiriat V V 2 din Vama Veche 2 grade grade

Vama Veche , str. Midiei, nr. 2  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile camerei de închiriat V V 2 din Vama Veche


   Radu A. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 28.07.2017 - 30.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde foarte primitoare. Domnul si doamna Prelipceanu sunt niste oameni deosebiti.
   Ionica Camelia din Popesti Leordeni Ilfov
nota: 10
schedule sejur: 03.09.2016 - 07.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda de treaba, liniste , curatenie, conditii decente; e la doi-lea an cand fac rezervare si voi reveni cu siguranta.
thumb_down
Aprecieri negative:
Pretul afisat pe turistinfo nu este in concordanta cu oferat concreta ; am platit putin mai mult ( poate nesemnificativ) fata de pretul afisat pe turistinfo ,pentru prima saptamana din septembrie.
   Lepus F. din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 29.05.2015 - 01.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Permit acces cu caine, spatiu verde, camere luminoase si bine aerisite. Per total ok
   Catalina U. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 01.08.2014 - 03.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Dl. Prelipceanu este foarte amabil si serviabil.
-Pensiunea este foarte aproape de centrul statiunii.
-Camerele au dimensiuni generoase si sunt curate. Un plus este ca in baie exista cabina de dus, deci nu trebuie sa scoti tot afara din baie atunci cand te speli.
-Apa calda am avut la orice ora.
   Stefan Alexandru din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 01.05.2013 - 04.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitia unitatii este excelenta din punctul meu de vedere - proximitate foarte buna fata de punctele de atractie si de plaja. Personalul, domnii Stefan Prelipceanu - cald, primitor si mai ales saritor in caz de necesitate. Le multumim pentru gazduire!
   Anca din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 28.04.2012 - 01.05.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele foarte curate, pensiunea foarte aproape de plaja, personalul amabil.
   C. din Bucuresti
nota: 8.3
schedule sejur: 11.06.2010 - 13.06.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O vila draguta, curata si racoroasa noaptea. Se merita!
CONTACT UNITATE
Stefan Prelipceanu
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,