adaugă o unitate turistică
search
date_range

Camere de închiriat Hesta din Vama Veche 2 grade grade

Vama Veche , str. Nichita Stanescu, nr. 12  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 8.2/10 Bine
6 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(4 recenzii din 6).

record_voice_over Personal:7.5
insert_emoticon Servicii:7.8
lightbulb_outline Curățenie:8
weekend Confort:8
monetization_on Prețuri:8.5
location_on Localizare:9.3
Single
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile camerei de închiriat Hesta din Vama Veche


   Ioana S. din Oradea
nota: 9.7
schedule sejur: 07.07.2017 - 12.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Condiții bune, liniște, plăcut de stat în curte seara, la câteva minute de plaja.
   Mihaela din Ploiesti
nota: 8.5
schedule sejur: 16.08.2016 - 19.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Discretia, linistea, pretul
   Andra din Iasi
nota: 4.5
schedule sejur: 21.08.2016 - 25.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Persoana de contact a fost mereu amabila.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mizerie. In camera erau gandaci, panze de paianjeni..praf. Baia foarte murdara, clar nedezinfectata de mult. Fara geam la baie. Femeia care sta acolo, nu stiu ce reprezinta ca nu s a recomandat, se certa cu toti chiriasii. Cand nu se certa vorbea urat despre ei. Stand cu geamul deschis se auzea tot.
   Stefanita Marcel din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 20.07.2016 - 24.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul a fost amabil și s a asigurat sa nu avem nici o lipsa pe parcursul sejurului. Camera a fost foarte încăpătoare și utilata cu toate cele necesare. Cu siguranță o sa revin la dânșii și la anul.
   Bogdan din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 17.07.2015 - 20.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele au fost foarte curate, placute si confortabile, personalul respectuos, totul a fost minunat. Recomand Vila Hesta cu toata placerea!
   Claudia din Bucuresti
nota: 8.5
schedule sejur: 22.08.2014 - 24.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Raport calitate-pret foarte bun. Proprietar intelegator si customer friendly. Camere curate, dotate cu utilitatile necesare pentru a petrece un sejur agreabil. Cu siguranta vom reveni la anul.
CONTACT UNITATE
Lucian
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,