adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Mugur de fluier din Vama 4 grade grade grade grade

comuna Vama , sat Molid, str. Doabra, nr. 8a  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Mugur de fluier din Vama


   Adrian R. din Constanta
nota: 9.7
schedule sejur: 11.07.2014 - 17.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Suntem foarte incantati de aceasta pensiune, am petrecut o saptamana minunata aici si am vrea sa revenim cat mai curand.Totul a fost f.f bine: servicii ireprosabile, personal foarte amabil, meniu diversificat, curatenie foarte buna,gazde discrete,liniste,peisaje superbe,apropierea de diversele obiective turistice si mancarea absolut delicioasa.
   Camelia din Ludus Mures
nota: 9
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 07.05.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Raspuns promt din partea lor. Dar noi vroiam apartament sau tripla, dar nu mai aveau disponibila decat dubla. Asa ca am renuntat. Oricum au fost OK. Despre personalul unitatii nu pot spune nimic deoarece nu ne-am cazat acolo.
   Carmen Mihaela din Valea Lupului
nota: 9.3
schedule sejur: 30.08.2013 - 01.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste,paturi confortabile,lenjerie impecabila,mic dejun extrem de bogat,diversificat,cu preparate de casa,personalul mereu preocupat sa nu lipseasca nimic.
thumb_down
Aprecieri negative:
Cafeaua sa fie inclusa in micul dejun.
   O. din Brasov
nota: 10
schedule sejur: 02.04.2010 - 05.04.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia exceptionala
-personalul prietenos, atent si generos
-bucataria foarte una si diversificata
-programul din oferta de pasti, a fost respectat si foarte placut
Felicitari intregului personal, pentru daruirea si efortul depus, ca noi sa ne simtim cat se poate de bine. Va Multumim.
CONTACT UNITATE
Preutescu Catalin
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,