Pensiunea Florentina din Vama

Vama, sat Prisaca Dornei, str. Hurghiș, nr. 7  
​Capacitate: 22 adulți și 11 copii în 11 spații de cazare
Pensiunea Florentina este situata într-un cadru natural deosebit ,la poalele Obcinei Mari din apropierea Câmpulungului Moldovenesc și a fost construită cu fonduri europene ,la standarde europene.Dispune de 11 camere duble,4 apartamente și o garsonieră dar și de un restaurant cu 60 de locuri,curte mare cu spații de joacă pentru copii,grătar în aer liber.Se asigură transfer de și la aeroporturile (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

CONTACT UNITATE
Pop Dorina
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.