adaugă o unitate turistică
search
date_range

Cabana Ionela din Vama

comuna Vama , sat Vama, str. Dimitrie Cantemir, nr. 11 A  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu adolescenți

Recenziile cabanei Ionela din Vama


   Aurel din Ploiesti
nota: 9.7
schedule sejur: 21.07.2016 - 25.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte buna locatia, departe de zgomotul strazii sau al drumului national, conditiile de cazare excelente. Micul dejun grozav si variat in produse traditionale home made...Gazdele foarte atente, pline de solicitudine, iti doresti sa revii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu
   Daniel din Iasi
nota: 9
schedule sejur: 23.08.2015 - 25.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O locatie linistita, intr-o zona pitoreasca si cu multa verdeata si aer curat.
Gazdele foarte amabile si primitoare, mancarea foarte foarte buna. Trebuie neaparat sa incercati cartofii umpluti si supa de gaiana cu galuste.
thumb_down
Aprecieri negative:
Cabana a trecut printr-un proces de renovare si reamenajare si mai sunt de facut retusuri/amenajari in curte.
   Daniel D. din Buzau
nota: 9.2
schedule sejur: 21.08.2015 - 24.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost exceptional. Gazdele atente la detalii, camerele impecapil de curate iar masa foarte buna si in cantitati enorme. Recomand cu toata increderea aceasta locatie situata intro zona linistita.
   I. din Cluj Napoca
nota: 9.8
schedule sejur: 30.12.2010 - 03.01.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietarii cabanei sunt niste oameni deosebiti, cabana este amplasa intr-o zona superba, pe un deal de unde se vede toata zona Vama, mancarea excelenta, camere curate, un pic micute dar acesta nu este un impediment. Am petrecut un revelion minunat!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am gasit inca, poate doar accesul cu masina putin dificil pana la cabana, dar nu imposibil.
   V. din Cluj-napoca
nota: 10
schedule sejur: 17.05.2010 - 19.05.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte bine pregatit profesional. Servicii de foarte buna calitate. Cu siguranta voi reveni!
CONTACT UNITATE
Mihaela Faraon
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,