adaugă o unitate turistică
search
date_range

Cabana Bradul din Valea Vinului

Valea Vinului , str. Principala, nr. 53  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile cabanei Bradul din Valea Vinului


   Camelia P. din Cluj
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 14.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cabana curata, mancarea multa si buna, servirea excelenta, oameni draguti si serviabili
thumb_down
Aprecieri negative:
   Pompilia din Ploiesti
nota: 8.2
schedule sejur: 16.06.2017 - 21.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Oameni minunati, peisaje de poveste.
thumb_down
Aprecieri negative:
Soselele din partea de nord a judetului Bistrita Nasaud sunt sub orice critica, rupi masina in doua.
   Henych din Czech Republic
nota: 9.8
schedule sejur: 04.06.2016 - 08.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
We really enjoyed our stay. The place is nice, rooms were spacious and clean, meals in the restaurant were good, staff was friendly and very straight forward, only few were speaking English though.
thumb_down
Aprecieri negative:
Water temperature in the shower was unstable, otherwise everything great.
   Barbieru din Modena - Italia
nota: 9.5
schedule sejur: 31.05.2016 - 01.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ospitalitate 100%
   Bogdan C. din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 29.04.2016 - 02.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Oameni minunati, locatie superba, conditii foarte bune, mancare excelenta...
thumb_down
Aprecieri negative:
Nici una...
   ADRIAN N. din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 17.08.2015 - 27.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost cazat cu familia mea la cabana Bradul din Valea Vinului, in perioada 17 - 26.08.2015. Amplasamentul cabanei este excelent, fiind situata in apropierea unor trasee turistice marcate,foarte frumoase, cu acces in Muntii Rodnei (Poiana Narciselor, Saua Curatel, Varful Ineu, Varful Ineut, Lacurile Lala Mare si Lala Mica etc). Atat cazarea, cat si mancarea servita au fost grozave. Gazdele, doamna si domnul Szabo, sunt oameni foarte seriosi, simpatici si dedicati clientilor. De asemenea tot personalul care deserveste pensiunea este amabil, serviabil si receptiv. Vom reveni, cu mult drag.
   Carmen M. din Baia Mare
nota: 10
schedule sejur: 30.12.2014 - 02.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Oameni calzi , primitori,conditii foarte bune, mancare din belsug foarte buna, cu siguranta ne vom intoarce.
   Adrian din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 04.08.2014 - 07.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazare si masa foarte buna, dotarile cabanei conform cu cele prezentate pe site. Recomand cu drag.
thumb_down
Aprecieri negative:
Poate o comunicare putin mai buna a personalului la momentul cazarii, legat de pretul camerelor. Dar cu bunavointa, totul se rezolva.
   Ibolya N. din Cluj Napoca
nota: 9.7
schedule sejur: 29.08.2013 - 01.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Atmosfera plăcută, datorită
anturajului natural şi firesc,
amabilităţii personalului,
calităţii serviciilor şi al bucătăriei excelente- mâncărurile sunt gustoase şi sănătoase -
şi nu în ultimul rând, liniştei, care este de o importanţă vitală dar are prezenţă tot mai rară în locurile destinate odihnei.
   Elena din Gura Humorului
nota: 9.3
schedule sejur: 15.08.2013 - 18.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cabana este construita pe structura de lemn, si finisajul interior este tot din lemn, ceea ce ii confera un aer foarte intim si placut
-Camera in care am stat a fost suficient de spatioasa si curata;
-se poate manca la restaurantul cabanei unde mancarea este foarte buna si preturile sunt decente;
-zona este foarte linistita;
-acces catre traseele de creasta din M-tii Rodnei;
Cu siguranta vom reveni.
thumb_down
Aprecieri negative:
Fara minusuri
CONTACT UNITATE
Szabo Mariuta
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,