adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Mirani din Valea Stezii 4 grade grade grade grade

Valea Stezii , DJ 106 A (la aprox. 15.0 km de centrul loc. Paltinis)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile pensiunii Mirani din Valea Stezii


   Vasile din Galati
nota: 7.8
schedule sejur: 30.04.2017 - 01.05.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasarea, linistea, peisajul, mancarea si personalul de la restaurant si receptie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Baia: dusul a avut presiune foarte mica, WC-ul nu era prins bine in podea, lumina era insuficienta.
Varul de pe pereti se ia pe haine la fiecare atingere usoara.
   Dorin P. din Slatina
nota: 10
schedule sejur: 30.12.2016 - 02.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte amabil. Un plus pentru familia Jianu. Atmosfera plăcută, destinsa. Un loc unde m-as întoarce oricând cu plăcere.
Răspunsul unității:
Multumim frumos pentru cuvintele de lauda si va asteptam cu mare drag in oricare alta perioada! An an cu multe impliniri va dorim!
   Cerasela din Bucuresti
nota: 8.5
schedule sejur: 31.12.2015 - 03.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera spatioasa, curata. Meniul si programul de revelion foarte inspirate. Personal fara cusur.
   Wolfgang din Landsberg
nota: 9.2
schedule sejur: 03.08.2014 - 17.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul este foarte amabil si cauta ca turistii sa fie multumiti. Mincarea preparata a fost buna si proaspat pregatita si mai ieftina decit in oras. Dulceata de afine care a fost facuta de personalul Pensiunii a fost delicioasa. In comparatie cu alte Pensiuni vizitate am fost impresionati de linistea care se afla aici. Dupa peste doua saptamini de concediu ne-am intors recreati inapoi in RFG.
   Florin P. din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 01.05.2013 - 06.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost foarte bine, tot personalul amabil, mincarea prospat gatita si buna si multã. Camere spatioase, curate.
Chiar ne-am simttit foarte bine tinind cont ca am petrecut sarbatorile pascale acolo.
   Mariana O. din Ploiesti
nota: 9.7
schedule sejur: 30.12.2011 - 02.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazdele sunt foarte primitoare si prietenoase. Nota 10 pentru fam. Jianu. Pensiunea este situata intr-o zona mirifica. Mancarea este excelenta.
thumb_down
Aprecieri negative:
Personalul unitatii este foarte tanar si putin cam neatent. De ex. , cateodata trebuia sa comand de doua ori o cana de lapte sau ciocolata, pentru ca acestia uitau sa le aduca).
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,