adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Mirani din Valea Stezii 4 grade grade grade grade

Valea Stezii , DJ 106 A (la aprox. 15.0 km de centrul loc. Paltinis)  
​Capacitate: 24 adulți în 11 spații de cazare.
Noua in peisajul zonei, Pensiunea Mirani dispune de 24 de locuri in 10 camere duble si un apartament cu grup sanitar propriu, Tv, balcon.

Situata intr-o zona deosebita, pe drumul ce leaga Sibiul de statiunea montana Paltinis, la 15 Km de Sibiu, la poalele Muntilor Cindrel, pe cursul Vaii Stezii, pensiunea Mirani va ofera:

- restaurant cu o capacitate de 120 locuri (organizam momente festive: nunti, botezuri, aniversari, petreceri private)
- terasa cu o capacitate de 60 locuri
- sala de conferinte, parcare proprie, foisor, loc de joaca pentru copii.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check transport auto
  • check sanie trasa de cai
  • check ATV
  • check internet prin cablu
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check terasa
  • check ferma proprie
  • check foisor in curte
  • check sala de mese
  • check semineu
  • check livada
  • check bar
  • check restaurant
  • check sala de conferinte

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check uscator de par
  • check baie cu cada
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,