adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Alpin din Valea Stezii

Valea Stezii , DJ 106 A (la aprox. 15.0 km de centrul loc. Paltinis)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Alpin din Valea Stezii


   Marilena Adriana A. din Calarasi
nota: 9.3
schedule sejur: 31.07.2017 - 04.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost OK .
Vom reveni cu placere .
   Raluca H. din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 30.11.2016 - 04.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea cocheta, personal amabil, mic dejun bun.
thumb_down
Aprecieri negative:
Salteaua noastra a fost incomoda, cu arcurile iesite.
   Adrian H. din Câmpia Turzii
nota: 9.8
schedule sejur: 15.08.2014 - 17.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere confortabile, personal amabil, mâncare foarte bună, peisaj superb.
   Georgiana . din Constanta
nota: 3.8
schedule sejur: 12.08.2014 - 17.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona superba. Amplasarea camerelor pentru cei care au copii mici.
thumb_down
Aprecieri negative:
Curatenia superficiala. Nu a intrat nimeni in camera ( camerista) nici macar sa schimbe sacul de gunoi. Presiunea apei calde este foarte scazuta. A fost groaznic sa ne spalam in fiecare seara cu un firicel de apa. Au incurcat rezervarile si pretul negociat, dar am lamurit situatia.
   Ramona din Tirgu Mures
nota: 9.7
schedule sejur: 24.07.2013 - 27.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea e amplasata intr-un loc linistit, departe de galagia si canicula orasului. Cu siguranta voi alege aceasta pensiune si data viitoare.
   Monica din Constanta
nota: 8
schedule sejur: 31.07.2012 - 05.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia si peisajul.
thumb_down
Aprecieri negative:
Al treilea pat din camera a fost total neconfortabil.
   Iosif din Arad
nota: 8.5
schedule sejur: 29.07.2012 - 05.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil, loc linistit, peisaj frumos.
thumb_down
Aprecieri negative:
Bucatar slab.
   Remus din Iasi
nota: 5.2
schedule sejur: 22.07.2012 - 25.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea este cocheta, cu un peisaj foarte frumos, camerele mari spatioase, curate, piscina bine intretinuta.
thumb_down
Aprecieri negative:
Prea putin personal, ospatarii in numar de 2 nu fac fata si pentru servit si pentru rezolvarea cazarii. Nu se respecta rezervarile, domnul manager cam uita ceea ce promite. Lipsa unui gratar in curtea pensiunii si politica de a nu consuma produse din afara unitatii da impresia impunerii de a consuma din produsele de la pensiune care au niste preturi foarte mari.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Preturile la cazare nu sunt conform cu realitatea desi pentru perioada in care am fost eu pretul la camere pe TURIST INFO era de 110 lei, in realitate era de 130 lei... plus ca, desi erau si camere cu pat matrimonial la 80 lei camera, iti este bagat pe gat camera twin cu 130, ar trebui sa mai verificati si voi pe teren realitatea.
   Igor R. din Oltenita,jud.calarasi
nota: 6.7
schedule sejur: 23.02.2012 - 26.02.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Confortabil, curat, relaxant.
thumb_down
Aprecieri negative:
Bucatarul sa faca mancare mai buna.
   Codina S. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 13.01.2012 - 15.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Confort in camere, nou si curat, personal f amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu exista multe posibilitati de distractie, iar mancarea din restaurant lasa de dorit.
   Antal G. din Deva
nota: 9.5
schedule sejur: 27.06.2011 - 01.07.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
In primul rand peisajul este superb! Pensiunea este frumos amaplasata, chiar pe malul paraului Steaza. Este foarte usor de ajuns, aflandu-se pe drumul de acces de la Sibiu la Paltinis. Camerele sunt frumoase, cu baie proprie. Mult mi-au placut si picturile care se afla pe holuri.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu stiu daca este neaparat un minus, dar mi-ar fi placut sa se faca curatenie in camera macar la 2 zile, chiar daca este ocupata.
CONTACT UNITATE
Ioan Gavrila
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,