adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Alpin din Valea Stezii

Valea Stezii , DJ 106 A (la aprox. 15.0 km de centrul loc. Paltinis)  
​Capacitate: 51 adulți în 21 spații de cazare.
Fa cunostinta cu diminetile calme de munte!

Ne asteptam oaspetii in 25 de camere si apartamente comfortabile dotate cu grup sanitar, apa calda si rece, curent electric dar si lumina naturala.

Peisajele care se vad dincolo de granita de sticla numita geam, sunt de-a dreptul impresionante.

Modernitatea pensiunii se reflecta in dotarile standard ale camerelor(tv color cu antena proprie de satelit, frigider-doar in apartamente, masute etc. ) iar odihna e garantatata de paturile moi cu asternuturi curate. La nevoie (seri racoroase de vara) exista pentru fiecare pat o patura suplimentara. Dar putin probabil ca in camera sa stati foarte mult timp.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check fax
  • check transport auto
  • check masa de ping-pong
  • check sanie trasa de cai
  • check TV in living
  • check ATV
  • check internet wireless
  • check râu în curte
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check piscină proprie
  • check biliard
  • check jacuzzi
  • check room service
  • check sauna
  • check terasa
  • check plata cu cardul
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque
  • check sala de mese
  • check seif la receptie
  • check loc amenajat de joaca
  • check bar
  • check restaurant
  • check sala de conferinte

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check uscator de par
  • check baie cu cada
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Ioan Gavrila
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,