Pensiunea Alpin din Valea Stezii

Valea Stezii, DJ 106 A  
la aproximativ 15.0 km de centrul localității Paltinis
Marilena Adriana din Calarasi

Totul a fost OK . Vom reveni cu placere .

​Capacitate: 51 adulți în 21 spații de cazare
Fa cunostinta cu diminetile calme de munte!

Ne asteptam oaspetii in 25 de camere si apartamente comfortabile dotate cu grup sanitar, apa calda si rece, curent electric dar si lumina naturala.

Peisajele care se vad dincolo de granita de sticla numita geam, sunt de-a dreptul impresionante.

Modernitatea pensiunii se reflecta in dotarile standard ale camerelor(tv color cu antena proprie de satelit, (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check ATV
  • check bar
  • check biliard
  • check fax
  • check foișor în curte
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check jacuzzi
  • check loc de joacă copii
  • check masă de ping-pong
  • check parcare
  • check piscină
  • check plata cu cardul
  • check râu în curte
  • check restaurant
  • check room service
  • check sală de conferințe
  • check sală de mese
  • check sanie trasă de cai
  • check saună
  • check seif la recepție
  • check terasă
  • check transport auto
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Ioan Gavrila
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.