Pensiunea Alpin din Valea Stezii

Valea Stezii, DJ 106 A  
la aproximativ 15.0 km de centrul localității Paltinis
Nota 9.46 / 15 recenzii 10 - Excelent !
Valerian din Ploiesti

Mancarea servire personalul piscina.

​Capacitate: 51 adulți în 21 spații de cazare
Fa cunostinta cu diminetile calme de munte!

Ne asteptam oaspetii in 25 de camere si apartamente comfortabile dotate cu grup sanitar, apa calda si rece, curent electric dar si lumina naturala.

Peisajele care se vad dincolo de granita de sticla numita geam, sunt de-a dreptul impresionante.

Modernitatea pensiunii se reflecta in dotarile standard ale camerelor(tv color cu antena proprie de satelit, (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check biliard
  • check gradină/curte
  • check internet wireless
  • check jacuzzi
  • check loc de joacă copii
  • check masă de ping-pong
  • check parcare
  • check piscină
  • check plata cu cardul
  • check râu în curte
  • check restaurant
  • check sală de conferințe
  • check sală de mese
  • check saună
  • check scaun bebe
  • check terasă
  • check tichete de vacanță
  • check tichete de vacanță electronice

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Ioan Gavrila
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.