adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Casa Morar din Valea Draganului 3 grade grade grade

Valea Draganului , str. Principala, nr. 226  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.5/10 Excepțional !
5 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(4 recenzii din 5).

record_voice_over Personal:9.8
insert_emoticon Servicii:9.8
lightbulb_outline Curățenie:9.8
weekend Confort:9
monetization_on Prețuri:9.5
location_on Localizare:9.3
Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu copii mici

Recenziile pensiunii Casa Morar din Valea Draganului


   Lajos K. din Oradea
nota: 10
schedule sejur: 28.08.2017 - 01.09.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A fost foarte frumos n-ea placut foarte mult loc linistit gazde primitoare si oameni minunati va multumim pentru sejur cu siguranta vom reveni
   Constantin B. din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 08.06.2017 - 11.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un loc retras si linistit, camere curate, curte mare, locuri de parcare, terase, gratar.
Gazdele primitoare si discrete.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu exista semnal GSM in locatie, dar asta nu e vina gazdelor!
Poate s-ar putea aranja cate ceva si cu mancarea la pensiune, macar pentru micul dejun, cu produse taranesti, locale.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru apreciere.Vom incerca sa rezolvam si problemele legate de semnalul GSM.
   Simona din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 24.04.2017 - 27.04.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde primitoare, o locatie super si palinca buna. Vom reveni cu drag!
   Dan din Cluj Napoca
nota: 9.2
schedule sejur: 27.01.2017 - 29.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazdele sunt primitoare, conditiile de cazare sunt foarte bune. Camere curate, incalzite, bucataria utilata modern, pensiunea are o sala de relaxare cu semineu deosebita.
   Raul Alin din Cluj Napoca
nota: 9.7
schedule sejur: 01.06.2012 - 03.06.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mi-a placut foarte mult zona in care a fost amplasata cabana:) Grupul nostru de prieteni s-au simtit foarte bine in cele 2 vile "casa morar".am avut la dispozitie tot ce am avut nevoie: pentru gatit,mancare si buna dispozitie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Tinand cont de scopul pentru care am fost la cabana, a fost foarte bine, dar daca tinea si vremea cu noi sa facem o baie in piscina sau in rau,era si mai bine.
CONTACT UNITATE
Morar Nicolae
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,