adaugă o unitate turistică
search
date_range

Cabana Veverita din Valea Doftanei 3 grade grade grade

comuna Valea Doftanei , sat Trăisteni, str. Varianta Negras, nr. 826 A  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 8.6/10 Foarte bine
12 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(7 recenzii din 12).

record_voice_over Personal:9.6
insert_emoticon Servicii:9.1
lightbulb_outline Curățenie:8.7
weekend Confort:7.4
monetization_on Prețuri:9
location_on Localizare:8

Recenziile cabanei Veverita din Valea Doftanei


   Radu P. din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 31.07.2017 - 07.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Poziție excelentă. Loc joacă copii. Parcare . Curățenie. Personal extrem de amabil serviabil si înțelegător. Mîncarea excelentă. Manageri foarte atenti la dorințele și nevoile turiștilor.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa aparate aer conditionat. Televizoare prea mici ca dimensiune.
   Andrei B. din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 05.08.2017 - 06.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
We were 4 guys with different cultures and we had a good time.
Good communication with the owner
One room was big, the other one average in size. Both clean and included towels
The restaurant prices are average to low with enaugh variety even for muslims
The staff was friendly and helpfull all the time
The owner offered us to cook our food in the kitchen for free and acording to our expectations.
We enjoyed the nature and the dam that is reachable with the car.
thumb_down
Aprecieri negative:
Water pressure on first floor can be improved, it is average.
There are only 2 big fridges downstairs, it will be a good benefit to bring also another 1 or 2 at the first floor.
In the rooms they have the smalles TV we ever saw (15'' I presume). Funny for short visit, maybe a problem for longer ones.
The access road to the city (not the house) is not suited for low ground clearence cars or sport suspension.
They did not had their singature soup (,,Scorbura veveritei'') dissapointed by that, but we had other staff to choose .
   Leonard din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 28.04.2017 - 01.05.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditiile de cazare si mancare ok.
thumb_down
Aprecieri negative:
Semnal wifi slab in pensiune.
Ar fi bun un mic frigider in camera...
   Catalin din Bucuresti
nota: 7.5
schedule sejur: 30.12.2016 - 02.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea personalului, calitatea mâncării, amplasament.
thumb_down
Aprecieri negative:
Obiectele sanitare nu erau 100% functionale; ușa la camera nu se închidea decât cu cheia; caloriferul prea mic în raport cu dimensiunea camerei; camera nu era izolata fonic.
   Mihai din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 12.11.2016 - 13.11.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera spatioasa si curata;
Privelistea foarte frumoasa;
Restaurant in cadrul hotelului;
Parcare;
Personal foarte amabil;
thumb_down
Aprecieri negative:
Destul de racoare in camera, calorifer subdimensionat pentru cat de mare este camera;
Televizor miniatural & telecomanda nefunctionala.
   Dorin J. din Braila
nota: 7.7
schedule sejur: 29.08.2016 - 01.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Veverita''de la bucatarie nota 10!
thumb_down
Aprecieri negative:
Mai sunt,dar in general e bine!
   Nicolae din București
nota: 8.3
schedule sejur: 23.08.2016 - 26.08.2016
thumb_down
Aprecieri negative:
Se simte nevoia de amplasare a mai multor băncuțe în acea curte, pentru relaxare (de ex. Lângă minipiscină). De asemenea, dirijarea mirosurilor care străbat din bucătăria restaurantului, ar trebui făcută printr-o hotă specială, cu gura de evacuare deasupra nivelului camerelor. Am fost nevoiți, uneori, să închidem geamul din cauze obiective. Per ansamblu este bine, vom mai reveni.
   Liviu Marius din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 16.10.2015 - 18.10.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ii felicit pt exclenta idee de a organiza festivitatile la demisol, (bine izolat fonic), astfel ca nu deranja pe cei care doreau sa se odihneasca. Apa calda non stop si caldura asemeni constituie un plus important. (colegii nostrii cazati in alta locatie nu au fost la fel de norocosi)
thumb_down
Aprecieri negative:
Cel mai mult m-a deranjat dusul care era defect si aproape toata apa se prelingea pe langa furtun, deci cam greu sa te speli. Nu am reclamat pt ca mai mult nu stateam in cabana si noaptea ajungeam dupa ora 24.
   Georgeta din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 17.09.2014 - 19.09.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Adriana este o gazda minunata! Indicatiile de vizitare au fost foarte bune, comenzile de mancare minunate - exact cu respectarea restrictiilor cerute. Super bune preparatele alimentare si gatite rapid. Camera a fost foarte curata si asigura exact necesarul pentru cateva zile de sedere.
thumb_down
Aprecieri negative:
Frigul din timpul noptii din interiorul camerei - am observat ca s-a dat drumul la caldura, insa caloriferul din baie era fierbinte si cel din camera rece.
   Gabriel M. din Ploiesti
nota: 9
schedule sejur: 14.08.2014 - 17.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mincarea este foarte buna si servita la timp. Preturile normale.Multa liniste si racoare.Gasesc ca totul este OK.
thumb_down
Aprecieri negative:
In camera se simte lipsa unei mese si a doua scaune. Acelasi lucru si pe terasa.
   Gabriel din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 08.08.2014 - 10.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul foarte primitor,serviciile de calitate, bucataria excelenta.Recomand pastravul care este demential.......Ospatarele foarte serviabile, poti comanda pe oricare din cele 2 terase.
thumb_down
Aprecieri negative:
Poate preturile o idee cam mari, in rest ok
   Serban A. din Constanta
nota: 8.2
schedule sejur: 27.09.2013 - 02.10.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona montana excelenta, frumos probabil mai ales vara. Noi am fost toamna, am prins vreme ploiasa in general, insa a fost placut. Am mers la pescuit la Barajul Paltinu, ne-am simtit bine. Restaurantul unitatii este de recomandat tuturor care trec prin zona (de altfel, nici nu am gasit alta varianta). Mancarea proaspata si gustoasa.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu prea ai ce obietcive turistice sa vizitezi in zona, sau poate ca nu am aflat noi de ele. Daca te duci doar ca relaxare, sa admiri peisajul, este ok.
CONTACT UNITATE
Calin Aurel
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,