adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Casa dintre salcii din Uzlina 4 grade grade grade grade

Uzlina , nr. 3  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Casa dintre salcii din Uzlina


   Rodica din Fetesti
nota: 9.5
schedule sejur: 03.10.2013 - 06.10.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost Ok. Camerele curate, incalzite la momentul in care noi am ajuns, mancarea buna, posibilitati de a pescui la pensiune. OK.
thumb_down
Aprecieri negative:
Micul dejun , saracacios si acelasi in fiecare zi!
   Melania din Brasov
nota: 9.3
schedule sejur: 11.09.2013 - 14.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte frumoasa,decorata cu gust,cu un ponton generos avand posibilitatea de a pescui si loco dar si de a pleca pe canale,lacuri.Are o bucatareasa excelenta(speram sa o pastreze).
   Andreias P. din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 06.10.2011 - 09.10.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia este foarte frumoasa amplasata, personalul pensiunii este foarte primitor si amabil, mancarea este diversificata si iti ofera o gama larga de preparate culinare din peste, iar pentru aceia care nu mananca peste au posibilitatea de a manca altceva. Peisajul este foarte frumos;pentru cei ce doresc sa pescuiasca au aceasta posibilitate cu o varietate mare de specii de peste, iar pentru cei care doresc sa priveasca fauna si flora desigur ca o pot face. Toate acestea se fac la recomandarea gazdelor pensiunii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Din cauza nesimtirii turistilor, independent de vointa gazdelor, sunt si multe gunoaie. Sa nu fiu inteles gresit, nu la pensiune, ci in delta ca atare.
CONTACT UNITATE
Stamate Radu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,