adaugă o unitate turistică
search
date_range

Navă fluvială Anastasia 2 din Uzlina 3 grade grade grade

Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu adolescenți

Recenziile navei fluviale Anastasia 2 din Uzlina


   Sandu H. din Stei
nota: 9
schedule sejur: 01.08.2017 - 04.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cristi, este un om foarte ospitalier.
   Claudia din Calarasi
nota: 9.7
schedule sejur: 28.05.2015 - 31.05.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost la superlativ.Multumim proprietarului acestei locatii,pentru felul in care a ales sa faca turism,pentru respectul si bunavointa aratata pe parcusul intregului sejur. Multumiri intreg personalului pentru aceste zile minunate.Recomandam cu drag! Vom reveni cu siguranta!
Răspunsul unității:
Va multumim pentru aprecieri . Va mai asteptam .
   Ovidiu G. din Iasi
nota: 9.2
schedule sejur: 20.06.2011 - 24.06.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul foarte amabil, mancarea gustoasa si in cantitate ultrasuficienta
thumb_down
Aprecieri negative:
Camere destul de mici, care se incalzesc tare pe timpul zilei, fiind nevoie de utilizarea aerului conditionat, care exista.
CONTACT UNITATE
Cristian Hasnas
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,