Hotel Plutitor Anastasia din Uzlina grade grade grade

Maria din Suceava

Atmosfera familiala excursiile mancarurile din peste

​Capacitate: 32 adulți în 16 spații de cazare
Dunarea Salbatica S. A. , compania noastra de turism, a fost infiintata cu entuziasm si dedicatie in anul 2001 de 3 prieteni indragostiti de natura si in mod special de Delta Dunarii.
Detinem doua hoteluri plutitoare clasificate la trei stele care au 8, respectiv 9 camere duble cu unul sau doua paturi asigurand o capacitate de cazare pe apa de pana la 34 de persoane.
Fiecare camera este prevazuta (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check bar
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check living
  • check parcare
  • check piscină
  • check restaurant
  • check sală de conferințe
  • check sală de mese
  • check se acceptă animale
  • check spalătorie
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check încălzire centrală
CONTACT UNITATE
Cristian Hasnas
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.