adaugă o unitate turistică
search
date_range

Complex Turistic Cormoran din Uzlina

Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu copii mici

Recenziile complexului turistic Cormoran din Uzlina


   Geta Roxana B. din Bucuresti
nota: 6.5
schedule sejur: 21.07.2015 - 24.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curte spatioasa si angrijita,personalul rabdator sa ofere toate detaliile la orice nelamurire sau oferta,mancarea gustoasa si portiile mari dar cu putine oferte.
thumb_down
Aprecieri negative:
Curatenia prea multi paianjeni si panze de paianjeni aproape peste tot,
   Dan S. din Brasov
nota: 10
schedule sejur: 09.09.2013 - 12.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Confort excelent, preturi pe masura, personal foarte competent, nu pot face remarci, poate dl Cristi si Miriam, dar nu pot sari peste fetele de la restaurant.
thumb_down
Aprecieri negative:
Apa calda vine greu la etaj!
   Dan M. din Campina
nota: 8
schedule sejur: 29.08.2013 - 02.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul este amabil, restaurantul este bun, sunt suficiente barci pentru plimbare si pescuit, se ajunge foarte repede pe lacurile din imprejurimi
thumb_down
Aprecieri negative:
Serviciul de curatenie nu este foarte bun, scaunul de wc este prea aproape de perete si nu este comod (poate era mai bine sa fie asezat pe colt)
   Igor din Chisinau
nota: 8
schedule sejur: 12.12.2012 - 16.12.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
In odai a fost cald.
thumb_down
Aprecieri negative:
Administratorul complexului sa purtat urit cu noi. Cre ca santem din R. Moldova, si de aia sa purtat urit.
La mincare ne asteptam la o variatie mai mare.
   Cristian din Suceava
nota: 4.3
schedule sejur: 25.06.2012 - 29.06.2012
thumb_down
Aprecieri negative:
Am vrut sa stam 4 nopti la complexul Cormoran dar am stat 3 ore deoarece patrona ne obliga sa acostam salupa intr-un bazin cu mocirla cu botul salupei rezemat de beton si sa coboram din salupa prin apa in conditiile in care existau 2 pontoane fara nicio ambarcatiune in fata complexului. In camera nu exista aer conditionat, frigider si perdea la geam. Receptionera era iritata de parca ne caza pe gratis nu pe o caruta de bani, noi achitand inclusiv si un transfer imaginar Murighiol - Uzlina cu ambarcatiunea complexului la vreo 120 lei. Am plecat spre seara la o alta pensiune de pe un canal cu pensiuni din Uzlina unde am facut si o economie de 900 lei fata de costurile la Complexul Cormoran, am avut si frigider si aer conditionat si am putut acosta ambarcatiunea in conditii optime nu in mocirla cum ne obliga patroana de la Complexul Cormoran.
Răspunsul unității:
Imi pare rau ca Dl. Ivan a considerat parcarea noastra pentru ambarcatiuni o mocirla. In acea parcare sunt tinute toate ambarcatiunile Complexului si ambarcatiunile turistilor. Avem turisti care isi tin ambarcatiunile la noi in bazin tot timpul anului, indiferent de perioada petrecuta in Delta Dunarii. Pontoanele amintite sunt folosite pentru acostarea barcilor Complexului care aduc turisti zilnic si este si locul de imbarcare pentru plecarea in excursii. Daca pontoanele ar fi blocate de ambarcatiuni care stationeaza, turistii nu ar avea acces la Complex, nu si-ar putea manipula bagajele sau nu ar putea efectua excursii.
In ceea ce priveste structura de cazare, fiecare client este liber sa isi aleaga din cele 4 structuri de cazare disponibile: Pensiunea care are camere cu grup sanitar propriu si tv, Hotelul si Vilele a care au in plus aer conditionat sau Vilele b care au si frigider si sufragerie. Inainte de cazare turistului ii sunt prezentate efectiv structurile de cazare, intra in camere si alege unde doreste sa stea, in functie de disponibilitatile din acel moment.
   Adrian Nicolae M. din Alba Iulia
nota: 9.3
schedule sejur: 29.07.2011 - 01.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia, piscinele, flota proprie, restaurantul, personalul, face din complexul Cormoranul un loc unde te poti intoarce oricand cu drag.
thumb_down
Aprecieri negative:
Preturile cam mari inclusiv la cazare cat si la restaurant.
CONTACT UNITATE
Recepție
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,