adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Agapie din Uzlina

Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile casei Agapie din Uzlina


   Robert R. din Onesti
nota: 9.2
schedule sejur: 29.07.2017 - 31.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona pitoreasca.
   Laurentiu P. din Pitesti
nota: 10
schedule sejur: 04.07.2014 - 06.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O locatie absolut minunata. De putine ori, ca turist, te simti \`ca acasa\` inca de cand pasesti in cabana. Am fost primiti cu o sticla de tuica veritabila pe masuta din living in semn de bun venit iar in casa gasesti absolut tot ce ai nevoie pentru o vacanta adevarata. Toate acestea te fac sa te gandesti daca nu cumva ar fi binevenit sa lasi la randul tau cate ceva de care se vor folosi cei ce vor veni. Liniste, frumos, primitor, curat, pescuit in fata cabanei, nu poti sa-ti doresti mai mult. In plus,nea Costica, vecinul pescar, te ajuta atunci cand ai nevoie, fie la curatatul pestelui prins, fie sa pregateasca o plachie in stilul lipovenesc.
Este o locatie de mult bun gust si doar pentru cei ce apreciaza valoarea si bunul simt.
   Avram O. din Buc
nota: 10
schedule sejur: 24.05.2014 - 25.05.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Casa si locatia in sine arata mult mai bine in realitate decat in poze. Am avut intimitate avand in vedere ca toata casa a fost a noastra. Am pescuit in fata casei, ne-am bucurat de privelistea minunata, de plimbarile prin lacurile din apropiere si de un bors de peste facut la ceaun in curte.
thumb_down
Aprecieri negative:
Am prins prea mult peste si nu avea cine sa il curete:))
CONTACT UNITATE
Ionel Agapie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,