adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Han Paprika din Tureni

comuna Tureni , sat Tureni, str. Principala, nr. 2 (la aprox. 6.9 km de centrul loc. Cheile Turzii)  
Va intampinam cu drag la Restaurantul HAN PAPRIKA, restaurant care reda traditia si atmosfera tipic ardeleneasca, cu bucate alese, gatite de bucatari priceputi cu vinuri nobile si vechi, toate servite ireprosabil, intr-o atmosfera de vis.

Fie ca va e pofta de o ciorba de fasole cu ciolan afumat sau de un platou traditional romanesc, singuri sau alaturi de prietenii sau partenerii dumneavoastra, aici este locul perfect pentru a servi masa delicioasa, intr-un cadru deosebit, departe de agitatia orasului. Restaurant HAN PAPRIKA este ideal pentru relaxare si explorare a bucatariei ardelenesti, locul care transforma vizitatorul grabit intr-un explorator al zestrei romanesti.

Han PAPRIKA pune la dispozitia oaspetilor sai 28 camere spatioase si foarte confortabile, in regim single sau duble si un apartament, bine utilate, la standarde de trei stele, gandite catre confortul si nevoile fiecarui turist.

Camerele dispun de incalzire, grup sanitar propriu, wireless high speed, cablu tv, uscator de par si birou de lucru.


Oferim:
receptie 24 h
restaurant 07:00 - 24:00
sală de conferinţă
sala de evenimente
terasă
gradină
loc de grătar, protap si ceaun
parcare privata supravegheată
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check terasa
  • check gratar/barbeque
  • check restaurant
  • check sala de conferinte

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check uscator de par
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE

La această unitate, hotelierul acceptă doar rezervările prin formular


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,