Pensiunea Giandra din Turda

Turda, str. Clujului, nr. f.n  
la aproximativ 12.8 km de centrul localității Cheile Turzii
Nota 10 / 14 recenzii 10 - Excepțional !
Denisa din Iasi

- Piscina, foarte bine intretinuta, copilul s-a distrat de minune - Bucataria mare, cu tot ce trebuie pentru a gati, inclusiv masina de spalat vase, vesela multa, frigider mare - Curatenia din camere - Paturi cu saltea foarte buna, confortabila

​Capacitate: 30 adulți în 10 spații de cazare
Pensiunea Giandra, situată la intrare în Turda, dinspre Cluj Napoca vă oferă condiții deosebite de relaxare și confort pentru o vacanţă de neuitat într-o zonă liniștită, cu piscină și grădină. Pensiunea dispune de zece camere, fiecare cu baie proprie, TV cablu, internet wireless, frigider. Mai punem la dispoziția clienților și o bucătărie complet utilată modern, sufragerie în (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check livadă
  • check living
  • check loc de joacă copii
  • check masă de ping-pong
  • check piscină
  • check sală de mese
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check minibar în cameră
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Nicoleta
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.