Pensiunea Edy din Turda grade grade grade

Turda, str. Rosiori, nr. 14  
la aproximativ 12.8 km de centrul localității Cheile Turzii
Elena Daniela din Targoviste

Gradina superba, camera spatioasa, frumos aranjata, personal amabil.

​Capacitate: 43 adulți în 15 spații de cazare
Pensiunea Edy este o pensiune recent construita pe malul Vaii Racilor, in Turda, judetul Cluj. Combinand in cel mai estetic mod stilul modern cu cel rustic, pensiunea ofera turistilor cazare cu un grad ridicat de confort, relaxare si intimitate.

Asiguram cazare turistilor care doresc sa viziteze obiectivele turistice din zona localitatii Turda: Salina Turda, Cheile Turzii, Castrul Roman, Cheile Turului, (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check jacuzzi
  • check livadă
  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check plata cu cardul
  • check râu în curte
  • check restaurant
  • check sală de conferințe
  • check sală de mese
  • check saună
  • check scaun bebe
  • check se acceptă animale
  • check șemineu
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Dumitru Gyongyi
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.