Garsoniera Rayssa din Turda

Turda, str. Calea Victoriei, nr. 100  
la aproximativ 12.8 km de centrul localității Cheile Turzii
​Capacitate: 3 adulți în 1 spațiu de cazare
Garsoniera se afla situata intr-un bloc cu 8 nivele, la et. 4, acces cu lift, incalzire centrala, termopane, tv cablu, internet.

Este pozitionata in zona ultracentrala cu magazine si farmacii la parter, banci, parcare taximetre, statie de autobus in fata blocului, parc de distractie ptr copii, policlinica si cabinete medicale foarte aproape.

Garsoniera este decomandata: hol, baie, camera de zi si bucatarie cu iesire in balcon.

Bucatarie dotari: aragaz, masina de spalat, frigider, chiuveta, cuptor cu microunde, filtru de cafea, prajitor de paine, masuta cu 4 scaune, dulapioare ptr vesela cu toate accesoriile necesare.

Baie dotari: cada, suport prosoape, chiuveta, oglinda, wc, calorifer, consumabile ptr baie, uscator par, hartie igienica, uscator haine.

Hol dotari: cuier ptr haine si etajera pantofi.

Camera de zi dotari: dressing foarte mare cu umerase, sertare incapatoare, etajera, perie de haine si pantofi, televizor, masuta, canapea dubla extensibila pentru 2 persoane, fotoliu pat mare extensibil 1 persoana, toata lenjeria necesara pentru confortul personal.

Va asteptam cu drag!

English

The studio is located in an 8-storey block of flats. 4, access by elevator, central heating, central heating, cable TV, internet.

It is located in the ultracentral area with shops and pharmacies on the ground floor, banks, taxi parking, bus stop in front of the block, fun park for children, polyclinic and medical offices very close.

The studio is detached: hall, bathroom, living room and kitchen with balcony exit.

Kitchen equipment: gas stove, washing machine, fridge, sink, microwave, coffee maker, toaster, table with 4 chairs, wardrobe cabinets with all necessary accessories.

Bathroom amenities: bathtub, towels, sink, mirror, toilet, radiator, bathroom supplies, hair dryer, toilet paper, clothes dryer.

Hall of equipment: hanger for clothes and shoe rack.

Living room endowments: large dressing with hangers, room drawers, shelf, clothes and shoe brush, TV, table, extensible double sofa bed for 2 persons, armchair extensible 1 person, all linen necessary for personal comfort.

You're welcome!
(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check frigider în unitate
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check parcare

Facilități camere:

  • check baie cu cadă
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Kalo Anisoara
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.