Garsoniera Rayssa din Turda

Turda, str. Calea Victoriei, nr. 100  
la aproximativ 12.8 km de centrul localității Cheile Turzii
Nota 9.89 / 3 recenzii 10 - Excepțional !
Gheorghita din Constanta

Găsesti tot ce ai nevoie,gazde discrete,vedere frumoasa la bulevard ,revenim cu placere.

​Capacitate: 3 adulți în 1 spațiu de cazare
Garsoniera se afla situata intr-un bloc cu 8 nivele, la et. 4, acces cu lift, incalzire centrala, termopane, tv cablu, internet.

Este pozitionata in zona ultracentrala cu magazine si farmacii la parter, banci, parcare taximetre, statie de autobus in fata blocului, parc de distractie ptr copii, policlinica si cabinete medicale foarte aproape.

Garsoniera este decomandata: hol, baie, camera de (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check frigider în unitate
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check parcare

Facilități camere:

  • check baie cu cadă
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Kalo Anisoara
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.