Garsoniera Iulia din Turda

Turda, str. Salinelor, nr. 54  
la aproximativ 12.8 km de centrul localității Cheile Turzii
Ioan din BeiuȘ

Super locația...am avut tot ceea ce am avut nevoie...La intrarea în casă am fost întâmpinați de gazdă...Curățenie exemplară...utilată cu tot ceea ce trebuie...tv..internet wi-fi...căldură ...apă caldă nonstop...frigider..aragaz...cuptor cu microunde...mașină de spălat...aparat de cafea...călcător...uscător de păr...aspirator ..mătură -făraș...saci de gunoi...prosoape de bucătărie...plus cele de baie...curate...duș..wc...tu deschizi ...tu închizi...liniște totală...vecini liniștiți...loc de parcare pt. MAȘINĂ...all inclusiv...într-un cuvânt...TOT...!!! plus vesela...oale..linfuri..furculițE...ETC...deci TOT-TOT...!!! doamna doina, O femeie super DRĂGUȚĂ...recomandăM CU CEA MAI mare încredere această garsonieră...!!!

​Capacitate: 9 adulți în 3 spații de cazare
Garsoniera, recent amenajata, este situata la 30 m de vechea intrare de la Salina Turda.

Unitatea este compusa dintr-o camera, baie si bucatarie complet utilata ( inclusiv vesela si tacamuri).

Puteti beneficia de curtea si parcarea amenajata de la intrarea in Salina.

Va asteptam sa va bucurati de un concediu placut si linistit!

Check-in: 14:30
Check-out: 12:00

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check spalătorie

Facilități camere:

  • check cameră cu TV
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Doina
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.