adaugă o unitate turistică
search
date_range

Garsoniera Amo din Turda

Turda , str. Piata Romana, nr. 13 (la aprox. 12.8 km de centrul loc. Cheile Turzii)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile garsonierei Amo din Turda


   Rafael din Ticleni
nota: 10
schedule sejur: 02.10.2016 - 09.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitia excelenta.totul La superlativ!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt minusuri.totul A fost OK
   Alex din Focsani
nota: 10
schedule sejur: 01.11.2015 - 10.11.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Garsoniera este utilata cu tot ce trebuie, amenajata cu gust si eleganta.Curatenie impecabila.Bucatarie cu tot ce trebuie, liniste, aproape de salina si restul obiectivelor.Gazda, d-na Mariana, o doamna de nota 10.Tot ce am avut nevoie ne-a oferit cu placere.Multumim si abia asteptam sa revenim la anul.
   Eniko din Reghin
nota: 10
schedule sejur: 23.07.2015 - 26.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ne-a placut foarte mult, gazda a fost deosebit de amabila, curatenia impecabila, iar descrierea se potriveste cu realitatea. Am fost foarte multumiti, vom mai reveni cu placere.
   Alina din Arad
nota: 9.5
schedule sejur: 31.08.2014 - 07.09.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Garsoniera arată mai bine decît în pozele de pe internet. Noi am fost multumiți,dacă vom mai reveni la Turda, tot aici am vrea sa ne cazăm.
   Camelia din Turda
nota: 10
schedule sejur: 01.12.2013 - 04.12.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Garsoniera este utilata cu tot ce ai nevoie, foarte curata, moderna, aici am gasit tot confortul. Ofera o atmosfere linistita.
Gazda extrem de amabila si primitoare, o mare placere sa cunosti astfel de oameni. Multumim!
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,