Casa Mara din Turda

Turda, str. Clujului, nr. 10A  
la aproximativ 12.8 km de centrul localității Cheile Turzii
​Capacitate: 8 adulți și 6 copii în 4 spații de cazare
Casa este situata pe str. Clujului, la aproximativ 10 minute (pe jos) distanta de intrarea in Salina.(de pe str. Salinelor)
Dispune de 2 camere, cu baie proprie, fiecare cu pana la 4 locuri de cazare si 2 camere cu baia pe hol ( pt cele doua camere! La doua camere este cate o bucatarie utilata!Tv, wi-fi.

Puteti sa va relaxati in curtea plina de verdeata si flori, jucand un tenis de masa, sau citind o carte in antreul locuintei. Loc de joaca pentru copii ( tobogan, hinti, groapa cu nisip, trambulina), internet wi-fi.


Daca doriti sa gatiti, o puteti face in bucatarie, pe gratarul din curte sau daca nu, restaurantul din imediata apropiere va sta la dispozitie.

Deasemenea in vecinatatea casei sunt 2 magazine alimentare, dintre care unul non-stop, statie de autobuz, spalatorie auto. Daca aveti autoturism, acesta poate fi parcat in curtea locuintei.


Dorim ca sederea dumnevoastră, la noi, sa fie una cat mai relaxanta si placuta! ! !
(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check loc de joacă copii
  • check masă de ping-pong
  • check parcare

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Claudia
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.