adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Bella din Turda

Turda , str. George Baritiu, nr. 159B (la aprox. 12.8 km de centrul loc. Cheile Turzii)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.8/10 Excepțional !
6 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(5 recenzii din 6).

record_voice_over Personal:10
insert_emoticon Servicii:9.6
lightbulb_outline Curățenie:10
weekend Confort:9.6
monetization_on Prețuri:10
location_on Localizare:9.8
Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile casei Bella din Turda


   Lucian din Făgăraş
nota: 10
schedule sejur: 23.07.2017 - 24.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Oameni foarte primitori, curatenie desavarsita, liniste
Răspunsul unității:
Va multumim pentru apreciere si va asteptam pentru un sejur la turda cu mult drag Stefan.
   Daniela S. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 23.08.2016 - 24.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste, ordine si incredibila curatenie. Mi-as fi dorit ca in toate orasele unde ne-am oprit, sa fi gasit o gazda atat de primitoare si atenta.
Pentru o familie cu un copil mic conditiile au fost ft bune, am putut sa am grija de el cum trebuie, am avut de toate la dispoziție.
Ne-a indrumat si pe un drum mai scurt catre salina, ne-a oferit suportul pentru orice am fi avut nevoie.
Multumim din inima. Pt noi, cand mai trecem prin Turda, acolo vom sta, fara exceptie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu exista minusuri . Totul a fost foarte bine.
Răspunsul unității:
Multumim mult pentru cuvintele frumoase si apreciem extrem de mult comentariile lasate despre Casa Bella. Ne bucuram ca am avut placerea sa va gazduim si speram ne va revedem cat de curand.
   Vasile Danut din Iasi
nota: 9.7
schedule sejur: 16.07.2016 - 19.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera foarte mare.
Baie moderna si recent renovata.
Led tv si wi-fi in camera.
Gazda deosebit de amabila, dimineata ne astepta cu ceai si cafeluta.
Pentru cei care stau pentru o perioada mai lunga, se pot folosi cele doua terase amenajate.
Curatenie desavarsita.
thumb_down
Aprecieri negative:
Baile sunt vis-a-vis de camere, dar fiecare camera cu cheie la baia ei. Pe noi acest lucru nu ne-a deranjat prea mult, atat ca trebuia sa iesi imbracat din camera.
Răspunsul unității:
Ne bucura mult pozele facute, sunt de o foarte buna calitate si dovedeste ca pentru noi fiecare musafir e gazduit cu cea mai mare atentie. Va multumim si va asteptam sa reveniti.
   Marian din Timisoara
nota: 10
schedule sejur: 21.07.2016 - 22.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am apreciat curatenia casei si serviabilitatea proprietarului.
Micul dejun pe terasa a fost ceva de vis, peisajul te deconecteaza de tot stresul.
Desi eram in trecere prin Turda si am dormit doar o noapte, pe viitor clar voi alege aceasta locatie pentru linistea din zona, locatia optima si camere spatioasa si confortabila.
Răspunsul unității:
Ne pare bine ca ne-ati descoperit si ca ati reusit sa va relaxati in asa scurt timp. Va asteptam cu cel mai mare drag in viitor.
   Maria Andreea C. din Faget
nota: 9.5
schedule sejur: 25.06.2016 - 26.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ospitalitatea gazdei peste aşteptări, curăţenia, liniştea
thumb_down
Aprecieri negative:
Ca sugestie o copertină sau umbrelă la terasa de la etaj.
Răspunsul unității:
Multumim mult pentru cuvintele frumoase alese pentru sederea dvs. Copertina pentru terasa va fi adresata in curand. Va mai asteptam cu drag.
   Marius din Timisoara
nota: 10
schedule sejur: 18.06.2016 - 20.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda foarte pretenoasa, camrele foarte curate. Recomand!
Răspunsul unității:
Multumim ca ne-ati ales pe noi si va asteptam sa reveniti cu drag!
CONTACT UNITATE
Stefan Szalai
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,