adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Augusta din Turda

Turda , str. Calea Victoriei, nr. 40a (la aprox. 12.8 km de centrul loc. Cheile Turzii)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu adolescenți

Recenziile casei Augusta din Turda


   Alex din Timișoara
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 04.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Niciunul
thumb_down
Aprecieri negative:
Am sunat și am discutat cu proprietarul pentru a rezerva doua camere și am fost asigurat ca totul este în regula. Am revenit cu un telefon după vreo doua săptămâni pentru a mi se confirma ca totul este ok și spre surprinderea mea sa aflu ca domnul a anulat toate rezervările, pentru ca cineva a închiriat toată pensiunea și ca nu-l interesează de rezervarea mea. Cu asa mentalitate de roman hapsân, nu ajungi nicăieri. Augusta pentru mine este o dezamăgire totală!
   Aurel din Galati
nota: 8.5
schedule sejur: 23.07.2015 - 25.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietara casei este amabila, pune la dispozitie bucataria, unde aveti posibilitatea sa gatiti. Pretul este rezonabil, costul camerelor fiind intre 80 - 90 lei/zi. In apropiere este un magazin Penny. De asemenea, sunteti foarte aproape de o statie de autobuz si puteti ajunge usor la salina Turda.
thumb_down
Aprecieri negative:
Desi pensiunea este locuita si de proprietari, nu au avut echipa buna de muncitori. Se constata ca au facut treaba de dragul de a fi facuta. Peretii par mai mult carpiti decat varuiti, iar baia se va degrada grav in cativa ani. Se infiltreaza apa prin toate colturile. Pacat de efortul proprietarilor, dar va fi curand o casa plina de igrasie.
   Sorin Cosmin B. din Craiova
nota: 8.8
schedule sejur: 15.04.2015 - 18.04.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazdele foarte amabili. Ne-au pus totul la discretie: curtea gratarul mese, interiorul casei si bucatarie,vesela toata, frigider. Parcare in curte.caldura noaptea.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,