adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Ariesul din Turda

Turda , str. Stefan Cel Mare, nr. 7 (la aprox. 12.8 km de centrul loc. Cheile Turzii)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile casei Ariesul din Turda


   Calin din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 23.01.2017 - 24.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietarul a fost foarte amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt
   Nicoleta din Stefanesti
nota: 10
schedule sejur: 08.09.2016 - 09.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Seriozitate, ospitalitate , discretie
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt minusuri
   Florentin din Braila
nota: 9.8
schedule sejur: 08.08.2015 - 10.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul este extraordinar, voi reveni cu mare drag oricand voi merge din nou prin acele locuri. M-am simtit ca acasa, totul este curat, frumos, nu-ti vine sa crezi.
Curatenie, loc foarte frumos, cazare intr-o vila f. Frumoasa, personal impecabil, locuri de vizitat foarte multe, despre care ti se ofera detalii cu lux de amanunte, mult bun simt - rar intalnit, intr-un cuvant - nimeni din cei care vor merge acolo, nu vor regreta, decat ca stau prea putin.
   Daniela G. din Timisoara
nota: 9.5
schedule sejur: 22.07.2014 - 25.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost cazati 4 nopti in luna iulie 2014, intr-o camera spatioasa si curata de la etaj. Am avut un pat mare si o canapea extensibila. Mobila este noua, baia mare si curata cu o cada inalta la dus (se poate face si baie).
Noi am ajuns dimineata la 6 (asa am avut trenul) si gazdele au fost deosebit de binevoitoare, ne-au deschis si am intrat cu bagajele in bucatarie unde am fost serviti cu ceai si cafea pana la ora 8 cand s-a eliberat camera. Aceasta bucatarie de la parter este utilata cu aragaz, frigider, microunde, vesela, tacamuri, si a fost la dispozitia noastra pe toata perioada.
Vila dispune de o curte ingrijita, cu un balansoar si o masa la care am stat seara.
Gazdele ne-au dat informatii despre obiectivele turistice din zona si ne-au indrumat spre acestea.
Am ramas cu o impresie foarte buna despre aceasta locatie si oamenii de acolo.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am avut nemultumiri pe parcursul sejurului.
   Monica din Hunedoara
nota: 7.7
schedule sejur: 09.04.2014 - 13.04.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Chiar daca timpul a fost urat in majoritatea zilelor ne/am bucurat de gradina in special copii s/au jucat in curte apreciez distanta dintre gazda si chirias
thumb_down
Aprecieri negative:
Sugerez ca pe viitor gazda sa amplaseze in locul fotolilor vechi o canapea extensibila in fiecare camera pentru copii iar terasa ar putea sa o repare e foarte veche si lemnul era putred puteai oricand sa cazi noi nu am folosit/o ar putea schimba becurile arse de pe hol si in camera si sa verifice geamurile si usa la balcon nu se inchid bine in privinta bai nu stiu cred ca e o problema cu instalatia curgea apa pe sub vana si inunda baia in bucatarie ar putea aduce mai multe ustensile pt. Gatit tinand cont ca am fost cazati 2 familii cu cate 2 copii fiecare in rest a fost bine multumim de intelegere
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Am cerut camera cu 2 paturi pentru 2 adulti si 2 copii si ni s/a dad 2 fotolii si un pat cred ca nu e bine pe viitor pot sa scimbe situatia
Răspunsul unității:
De obicei nu intram in polemici cu turistii dar in aceasta situatie am simtit nevoia sa precizam cateva lucruri
- informarea clientilor asupra conditiilor de cazare si asta impune si raportul pret-calitate mai atenta
- folosirea instalatiilor sanitare (ex.perdeaua in timpul dusului trebuie sa fie in interiorul cuvei,in wc nu se arunca corpuri solide, etc...) tine de educatia fiecaruia,
- prin folosinta, accidental se intampla si anumite evenimente : arderea unui bec si chiar la geamurile termopan degradarea unei garnituri,
- ne/ar fi placut sa fie facute si cateva sugestii pozitive, nu de alta dar ne face sa credem in subiectivitatea comentariului.
In rest sa auzim numai de bine iar noi va asteptam cu placere oricand sa ne trece-ti pragul.
CONTACT UNITATE
Victor Fenesan Doina Fenesan
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,