adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Ada din Turda

Turda , str. Papadiei, nr. 2 (la aprox. 12.8 km de centrul loc. Cheile Turzii)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile casei Ada din Turda


   Laurentiu din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 26.08.2016 - 30.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ne-am simtit minunat aici. Camera a fost foarte curata, i s-a pus fetitei un pat mare fara sa cerem plus lenjerie de copii (de care a fost foarte incantata :) ). Gazda foarte draguta si amabila. 2 bucatarii complet utilate (in casa si in curte), gratar.... Aproape de salina... Sigur vom reveni cu drag.
Răspunsul unității:
Va multumim mult si va mai asteptam cu mare drag!
   Ioana din Santandrei
nota: 8.5
schedule sejur: 22.04.2016 - 29.04.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie exemplara gazde amabile dar un pic crispate...
thumb_down
Aprecieri negative:
Izolatie fonica redusa tot timpul eram atentionati sa nu vorbim tare ca deranjam vecinii sa avem grija cum pasim....
Răspunsul unității:
Multumim pentru aprecieri,dar in legatura cu pasitul si vorbitul imi pare rau doar ca, copiii alergau,sareau si tipau in casa.Imi cer scuze
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,