adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Delta Dunarii din Tulcea 3 grade grade grade

Tulcea , str. Portului , nr. 34 B  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 10/10 Excepțional !
17 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 17).

record_voice_over Personal:10
insert_emoticon Servicii:10
lightbulb_outline Curățenie:10
weekend Confort:10
monetization_on Prețuri:10
location_on Localizare:10

Recenziile pensiunii Delta Dunarii din Tulcea


   Rodica G. din Tirgu Mures
nota: 10
schedule sejur: 05.09.2017 - 09.09.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia deosebita, personalul amabil, curatenie, camera spatioasa cu mobilier adecvat.
thumb_down
Aprecieri negative:
Sistemul de ventilare al baii destul de zgomotos dar suportabil.
   Cristian din Turda
nota: 10
schedule sejur: 05.08.2017 - 07.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Situarea pensiunii pe faleza curatenia mancarea buna
thumb_down
Aprecieri negative:
Zimbetul ospataritelor lipseste
   Aurelia din Baia Mare
nota: 10
schedule sejur: 12.07.2017 - 13.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasarea, mâncarea excelenta.
   Corina Mihaela din Arad
nota: 9
schedule sejur: 25.08.2016 - 26.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte curat !
thumb_down
Aprecieri negative:
La sala de mese nu se poate deschide nici o fereastra. Ar trebui modificat ca un geam sa se poata deschide si sa aiba plasa de tantari.
   Dorina din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 25.08.2016 - 26.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Superb, pozitia, personalul, mi-a placut totul
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am
   Razvan din Bucuresti
nota: 7.7
schedule sejur: 23.06.2016 - 27.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasarea pensiunii,
thumb_down
Aprecieri negative:
Marele numar de inscte din camera (tot soiul de gandaci si gandacei)
   Florin din Darmanesti
nota: 9.2
schedule sejur: 24.06.2016 - 25.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazarea ok, pacat ca n-am avut timpul necesar sa ''verific'' potentialul restaurantului.
thumb_down
Aprecieri negative:
Un singur minus semnalez: lipsa sapunului (lichid) in cabina de dus!
   Victor D. din Piatra Neamt
nota: 10
schedule sejur: 21.08.2015 - 22.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Atmosfera placuta , conditii foarte bune , personalul hotelului si restaurantului foarte amabil si primitor.
   Viorel din Craiova
nota: 8
schedule sejur: 25.07.2015 - 30.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul unitatiii foarte amabil, camera spatioasa si curata,aer conditionat. Totul aranjat si bine pus la punct. Amplasarea ideala a pensiunii pe malul Dunarii. Un loc unde sa revii mereu cu placere.
   Adrian C. din Bucuresti
nota: 6.3
schedule sejur: 04.07.2015 - 08.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie excelenta , curatenie ,mancare excelenta la restaurantul pensiunii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Am efectuat rezervarea cu 25 zile inainte de sosire .Cu 3 zile inainte am sunat pentru confirmare .In nici una din conversatiile telefonice nu am fost informat ca in restaurant au loc evenimente ce fac imposibila odihna .Am fost informati doar la sosirea in locatie ca are loc un botez dar ca se incheie in jurul orei 24.Vremea fiind superba am stat pe faleza pina in jurul orei 1 , dar botezul a tinut pina la ora 3.30 . Am semnalat aceasta problema chiar in timpul evenimentului in jurul orei 2.30 discutand cu persoana care a anuntat initial terminarea evenimentului la ora 24 . Dimineata la micul dejun , discutand cu cei care erau de servici , aflam cu stupoare ca seara are loc un alt botez , dar nu va fi la fel de zgomotos deoarece au cu doua boxe mai putin decat in seara anterioara . In conditiile date am strans bagajele ,am sunat pe numarul de mobil al administratorului pensiunii dar nu a raspuns , dorind sa il informez despre cele intamplate precum si despre faptul ca nu sunt dispus sa achit noaptea de cosmar din pensiune .Dar ... Se pare ca lipsa de interes a acestuia , dorinta de a castiga cat mai mult ,au contat mult mai mult decat castigarea unui nou client . Pacat ...
   Marian B. din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 15.09.2013 - 16.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Raport calitate pret ok!
mic dejun de calitate, corect.
thumb_down
Aprecieri negative:
Comunicarea receptie-client
   Bujor S. din Ploiesti
nota: 6.3
schedule sejur: 31.05.2013 - 01.06.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea este ok pentru tranzit de o noapte, nu este locul in care sa-ti petreci un concediu sau sa te te cazezi pentru placere. Pentru cine are nevoie doar de un loc de cazare o recomand. Este central, suficient de curat (frigiderul murdar la interior); nu am studiat meniul restaurantului dar e posibil ca data viitoare sa comand si o cina, terasa pare in regula.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu are legatura cu pensiunea, dar langa, la parter, este un bar care a tinut muzica la maxim pana pe la 03:30; pe urma au oprit muzica dar au iesit betivii in strada si au inceput sa se certe, cu urlete si injuraturi; cred ca s-a facut liniste pe la 05:00.
   Denisa din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 17.09.2012 - 21.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul este extrem de amabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Am avut o gramada de tantari in camera. Plasele puse la geamuri nu sunt eficiente, ar trebui schimbate.
   Vladimir din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 17.09.2012 - 20.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, schimbat prosoape, pozitionare, terasa de la etajul 2.
thumb_down
Aprecieri negative:
Am avut o camera cu 3 paturi si au fost prea inguste pentru adulti.
Directii mai detaliate cum sa ajungi cu masina.
Nu sunt suficiente locuri de parcare.
   Costica din Galati
nota: 9
schedule sejur: 16.08.2012 - 17.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Faptul ca am revenit la aceasta pensiune, o consideram agreabila, linistita, locul de amplasare o face atractiva, cel putin pentru noi care solicitam clipe de relaxare.
   Radu N. din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 26.08.2011 - 28.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte aproape de faleza.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa locurilor de parcare pentru cei cazati la pensiune.
Nu se mentioneaza nicaieri ca, pentru camerele triple, vederea este dezastruoasa.
   Corina C. din Almas
nota: 9.5
schedule sejur: 14.08.2011 - 16.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Asezare superba pe malul Dunarii.
Conditii deosebite de cazare.
Una peste alta e ok, vizitati cu curaj.
thumb_down
Aprecieri negative:
Un miros de puf si pene, nu stu daca de la pasarile impaiate expuse ori de la continutul pernelor, ar fi bine de rezolvat.
Una din ospatarele de la bar este cam neprietenoasa.
CONTACT UNITATE
Dl. Petre Bobarnac
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,