adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Cristal din Tulcea 3 grade grade grade

Tulcea , str. Pacii, nr. 174  
Nota 9.7/10 Excepțional !
6 recenzii
Sorin din Bistrita (01.08.2017)

Amplasarea aproape de debarcaderul de unde se pleaca in croaziera. Liniste si confort pe durata cazarii. Excursia in Delta este bine organizata, ghidul amabil si bun cunoscator al faunei Deltei Dunarii, toate acestea fiind completate de masa traditio...

​Capacitate: 28 adulți în 13 spații de cazare.
Transfer si curse speciale catre Sulina cu ambarcatiuni rapide ! Cea mai noua pensiune deschisa in Tulcea, ofera clientilor sai, conditii de 5 stele la pret de 3 stele fara a face rabat de la calitatea serviciilor de 11 camere si 2 apartamente si 2 saloane restaurant . Cu o capacitate de cate 110 si 90 de locuri

Putem organiza orice tip de evenimente . Nunti , cumetrii , majorate , conferinte , inclusiv avem si ambarcatiuni pentru plimbari in Delta Dunarii cu capacitate de 12 pers . Inchiriere de barci pescaresti cu motor de pana la 15 cp .
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check fax
  • check transport auto
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check echitatie
  • check discoteca
  • check internet prin cablu
  • check sala de fitness
  • check parcare
  • check teren de sport
  • check masaj
  • check sauna
  • check plata cu cardul
  • check living
  • check sala de mese
  • check bar
  • check restaurant
  • check sala de conferinte
  • check piscină la terți

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check uscator de par
  • check baie pe hol
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE

La această unitate, hotelierul acceptă doar rezervările prin formular


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,