adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Caprioara din Toplita

Toplita , str. Stejarului, nr. 74  
​Capacitate: 24 adulți și 3 copii în 12 spații de cazare.
Pensiune situata in defileul Toplita - Deda, la intrare in Toplita dinspre Reghin, dispune de 24 locuri de cazare, in camere moderne, intr-un cadru natural, la poalele muntilor.

Pensiunea dispune de parcare generoasa, lac de pescuit, bucatarie non-stop, excelente posibilitati de petrecere a timpului liber, cum ar fi drumetii, partie de ski, pescuit sportiv.

In restaurantul cu bucatarie romaneasca si internationala, cu o capacitate de 300 locuri, se pot organiza evenimente si mese festive.

Unitatea se afla langa soseaua nationala.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check terasa
  • check ferma proprie
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque
  • check sala de mese
  • check bar
  • check restaurant

Facilități camere:

  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Georgeta
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,