adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Mures din Toplita

Toplita , str. Libertatii, nr. 6  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.2/10 Excelent !
14 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 14).

record_voice_over Personal:9
insert_emoticon Servicii:9
lightbulb_outline Curățenie:9.3
weekend Confort:9
monetization_on Prețuri:9.7
location_on Localizare:9

Recenziile hotelului Mures din Toplita


   Luiza din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 27.08.2017 - 01.09.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Peisajele, mancarea, oamenii. Merita de vazut aceasta zona. Am vizitat cascada, manastirile.
thumb_down
Aprecieri negative:
Portiile de mancare prea mari
   Mihail M. din Noslac
nota: 8.8
schedule sejur: 21.08.2017 - 26.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost OK
   Joseph G. din Ireland
nota: 8.7
schedule sejur: 24.09.2016 - 27.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte frumos și personalul amabil. Produse alimentare foarte frumos
thumb_down
Aprecieri negative:
Perdele groase și mai plăcute în camere
   Codrina din Buhusi Jud Bacau
nota: 9.2
schedule sejur: 29.01.2016 - 30.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie,caldura suficienta,mincare gatita bine,personal amabil.
   Lucian din Brasov
nota: 9.2
schedule sejur: 19.12.2015 - 20.12.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este curat și am avut parte de liniște. Recomand mai departe.
   Sorin S. din Tarnaveni
nota: 9
schedule sejur: 14.02.2015 - 15.02.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pentru scopul `schi` raportul calitate/pret/servicii/aspect camere este rezonabil
-ne vom mai caza la acest hotel
thumb_down
Aprecieri negative:
Micul dejun a fost tip `comanda-servire`, pentru cei care se garbesc la schi poate fi deranjant , solutia ar fi o precomanda
   Adrian din Focsani
nota: 6.7
schedule sejur: 29.12.2014 - 03.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul restaurantului foarte calificat (ospatarii), mancarea foarte buna si diversificata, curatenia in unitate
thumb_down
Aprecieri negative:
Camerele din hotel trebuie renovate, caldura foarte multa si nu poti regla caloriferul; baia fara aerisire, doar un ventilator care nu face fata; geamurile nu izoleaza bine, se simte un curent mare de aer rece.
   Dorina din Tecuci
nota: 9.2
schedule sejur: 30.12.2013 - 03.01.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul foarte amabil, cald in camera.
thumb_down
Aprecieri negative:
Sugestii : la receptie sa se afiseze obiectivele turistice din Toplita , ma refer la cascada cu apa mezotermala si la manastirea Sf. Ilie.Este o zona foarte frumoasa , peisaje minunate . Sa promovam zona turistica !
   Calin P. din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 18.09.2013 - 19.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte linistit, retras de la traficul strazii
thumb_down
Aprecieri negative:
Camera mea nu avea baie proprie, dar acest lucru era specificat in rezervare
Răspunsul unității:
Toate camerele hotelului dispun de baie proprie din constructie si au fost si sunt toate functionale.
   Tiberius Dumitru V. din Deva
nota: 8.8
schedule sejur: 16.11.2012 - 18.11.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A fost cald in camera,mai mult decat m-as fi asteptat.
thumb_down
Aprecieri negative:
Micul dejun poate fi imbogatit....
   Alexandru N. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 28.03.2012 - 30.03.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul, curatenia, serviciile - foarte bune.
thumb_down
Aprecieri negative:
Internet in toate camerele.
   Relu P. din Tg-mures
nota: 8
schedule sejur: 11.02.2012 - 12.02.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mancare buna, curatenie si caldura.
thumb_down
Aprecieri negative:
Prea cald noaptea, meniul prea sarac.
   Gabriela Z. din Toplita
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 06.03.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul care deruleaza procesul de rezervare este foarte amabil, raspunde cu promptitudine deci puteti apela cu incredere. La fel si cei de la receptie, cei din restaurantul hotelului, iar conditiile sunt de calitate chiar si temperatura din interior, avand in vedere zona de munte cu o clima foarte joasa in perioada de iarna.
   Alexandru N. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 29.06.2011 - 01.07.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este o locatie buna, primitoare pot spune confortabila, prietenoasa. Merita maxim de apreciere am gasit linistea si atentia cuvenita oaspetilor de care aveam nevoie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am gasit nici un minus
CONTACT UNITATE
Puiu Giusepina
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,