adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Mures din Toplita

Toplita , str. Libertatii, nr. 6  
Nota 9.2/10 Excelent !
14 recenzii
Luiza din Iasi (27.09.2017)

Peisajele, mancarea, oamenii. Merita de vazut aceasta zona. Am vizitat cascada, manastirile.

​Capacitate: 41 adulți în 22 spații de cazare.
Hotelul dispune de 22 camere duble cu baie proprie, balcon, telefon, minibar, Tv, internet wirless, sala de conferinte de 50 de locuri, restaurent si bar cu o capacitate de 80 locuri, terasa si parcare proprie inchisa.

In localitate sunt doua standuri cu apa mezotermala si doua partii de schii.

Puncte turistice in apropiere, Muntii Calimani cu Lacul Iezer, statiunea Borsec, lacul Rosu si Cheile Bicazului, Statiunea si salina Praid, Sovata.

Hotelul este situat in centrul municipiului Toplita la 50 m de statia Petrom.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check fax
  • check internet wireless
  • check se accepta animale
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check room service
  • check terasa
  • check plata cu cardul
  • check seif la receptie
  • check bar
  • check restaurant
  • check sala de conferinte
  • check tichete de vacanta
  • check pat bebe
  • check scaun bebe
  • check piscină la terți

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check telefon in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Puiu Giusepina
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,