adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Gil din Timisul de Sus

Timisul de Sus , str. Sos. Nationala, nr. 47
la 7.5 km de centrul loc. Predeal  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Gil din Timisul de Sus


   Stan M. din Braila
nota: 10
schedule sejur: 23.12.2016 - 27.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Craciunul este o zi care se sarbatoreste in familie. Asea ne-am simtit in Pensiunea Gil, mai precis la nea Virgil.
In cele 4 zile am petrecut un Craciun de vis, cu gazde primitoare, conditii excelente, un meniu la superlativ, o ambianta placuta si cu siguranta vom mai reveni!
   Doina din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 03.05.2016 - 04.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
La pensiunea Gil eu si sotia mea am avut parte de cea mai calda primire si cele mai delicioase bucate traditionale! Recomand tuturor!
Multumim, vom reveni cu siguranta!

Doina si Anna
   Roxana din Slobozia
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 23.04.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu am.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu a raspuns nimeni la numarul de telefon afisat, nu am primit raspuns la rezervarea trimisa.
   Irina din Bucuresti
nota: 8.3
schedule sejur: 18.08.2013 - 19.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere foarte spatioase (in apartament 2camere)
Gazda primitoare, gratar oricand la dispozitia clientilor, mancarea servita foarte buna, camere de 3*+,baie de 3*
thumb_down
Aprecieri negative:
Doar un televizor in apartamentul de 2 camere
   Ilie Cristian D. din Constanta
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 15.12.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost contactat de personalul unitati in mai putin de 24h de la rezervarea trimisa prin intermediul TURIST INFO. Nu aveau camere disponibile pentru perioada solicitata.
Astfel, nu pot spune nimic despre curatenie, servicii sau confort dar dau un 10 personalului pentru promptitudinea cu care au raspuns.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt comentarii
   Leonard M. din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 18.07.2011 - 23.07.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Distanta scurta intre obiective turistice: Brasov, Predeal, Cascada Tamina, Cascada 7 Scari.
Tarife de cazare si masa foarte bune in comparatie cu alte pensiuni din zona
Mincarea foarte buna.
Camerele, inclusiv lenjeria curate.
thumb_down
Aprecieri negative:
Citeva mici defecte la accesoriile din categoria amenajarilor interioare care sunt semnificative pentru confortul si siguranta turistilor (cel putin in camera unde am stat): cabina de dus cu usile de sticla defecte, intrerupatoare de lumina nefixate, clante de la usi uzate si nefixate, capac de toaleta nefixat.
In momentul rezervarii camerelor este bine sa precizati daca doriti si micul dejun sau alte mese ale zilei pentru a fi siguri de disponibilitatea serviciului
   Viorel T. din Bucuresti
nota: 8.5
schedule sejur: 15.07.2011 - 18.07.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil, curatenie, liniste, pret bun
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa srvicii ( mic dejum, restaurant etc ), probleme cu cablul Tv
   Petre Daniel D. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 09.07.2011 - 10.07.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Deosebit de curat. Totul impecabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu exista aspecte care sa conduca la impresii negative
   T. din Slatina
nota: 8.8
schedule sejur: 30.12.2010 - 02.01.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost ok, incepand de la personal pana la camere! Totul este foarte curat, frumos aranjat, internet wirelles, televizor cu receiver adica toate posturile se vedeau foarte bn! + linistea zonei
thumb_down
Aprecieri negative:
Distanta scurta fata de Predeal dar foarte dificil de parcurs. . In schimb, va este asigurat transportul de catre vila de la gara si nu contra cost!
   L. din Craiova
nota: 9
schedule sejur: 22.09.2010 - 26.09.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Serviabilitate personal
* raport pret/servicii= optim
thumb_down
Aprecieri negative:
Se mai poate lucra la curatenie, in special in sala de mese
* se mai poate diversifica lista de menu
* distanta acceptabila fata de punctele de interes major
   M. din Constanta
nota: 9.7
schedule sejur: 20.08.2010 - 27.08.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera spatioasa si aerisita. Servicii foarte bune. Pret excelent.
thumb_down
Aprecieri negative:
Pozitia camerei cu vedere la Dn1, unde traficul auto este intens indiferent de ora.
   I. din Ploiesti
nota: 10
schedule sejur: 20.08.2010 - 22.08.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul ne-a stat permanent la dispozitie( Costica si d-na. Contabila), ne-am simtit ca acasa! Ambient deosebit de placut, intim.
   R. din Bucuresti
nota: 8.5
schedule sejur: 16.08.2010 - 20.08.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil si prompt la orice solicitare.
Posibilitatea de a avea in orice moment un meniu variat, gustos si o servire rapida
Amplasament deosebit sub aspectul peisajului, drumetiilor montane si cailor de acces
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa frigider din camera
Lipsa bec oglinda baie.
Paianjeni care atarna in camera si in baie.
Ventilatia din baie trebuie curatata
   M. din Tulcea
nota: 10
schedule sejur: 01.08.2010 - 10.08.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Fiecare nota acordata este merita pe deplin de personalul unitatii care pe toata durata sejurului au dat dovada de mare responsabilitate, curatenia a fost asigurata, totul stralucind de curatenie si fiind foarte bine intretinut, camerele au tot confortul, mari, spatioase, luminoase. Pretul de cazare convenabil, iar distanta fata de obiectivele propuse de mine pentru a fi vizitate a fost rezonabila!
CONTACT UNITATE
Comanciu Virgil
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,