adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Dambu Morii din Timisul de Jos 3 grade grade grade

Timisul de Jos , str. Dn 1 (la aprox. 10.1 km de centrul loc. Brasov)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile hotelului Dambu Morii din Timisul de Jos


   Magdalena din Bucuresti
nota: 8
schedule sejur: 27.06.2016 - 04.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona superba, personal amabil, vineri seara de club in aer liber, piscina pentru toate varstele
thumb_down
Aprecieri negative:
Paturi incomode, mobilier vechi, drum greoi de acces
   Mihaita din Slobozia
nota: 9.3
schedule sejur: 25.10.2013 - 27.10.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie grozava
camere superbe, facilitati impecabile (restaurant, terase, foc de tabara, loc de joaca copii, ponei - inclusi in pret, etc)
mancare excelenta
pret foarte bun pentru oferta de grup - disponibilitate excelenta de comunicare si negociere
thumb_down
Aprecieri negative:
Preturi cam marisoare pentru cazare / mancare individual(pentru grup am obtinut preturi mult mai bune)
apropierea de calea ferata / sosea - asta daca te duci acolo strict pentru odihna. Pe mine nu m-a deranjat in mod deosebit
   Stanel-ionel N. din Braila
nota: 7.3
schedule sejur: 17.05.2013 - 19.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Comfort, calitate, servicii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Preturi, zgomot (dn 1 si calea ferata).
   Elis din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 13.08.2012 - 19.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia este minunata, in momentul in care am ajuns si ne-am cazat, ne-am simtit intr-un mic colt de rai! Totul este gandit spre confortul turistilor, personalul este foarte amabil si chiar dornic sa vina in intampinarea tututror dorintelor turistilor. Curatenia este ok, dar cu loc de mai bine. Noi am fost cu 2 copii de care nu prea am stiut, avand in vedere ca au avut destule lucruri de facut in locatie, deoarece exista acel loc de joaca minunat si multe alte locuri de explorat. Daca pe viitor ar mai include niste activitati (un ponei sau ceva biciclete pe care sa le inchiriezi) ar fi ideal.
thumb_down
Aprecieri negative:
Daca ar transforma salonul de nunti in centru spa, iar salonul l-ar muta mai departe de camerele unde sunt cazati turistii ar fi ok din 2 ouncte de vedere: cei cazati ar beneficia de un centru spa si de beneficiul piscinei si avand in vedere ca nu prea ai grija copiilor, mamicile cred ca ar fi fericite si pe de alta parte, cei care vin sa se distreze nu i-ar deranja cu zgomotul pe cei care vor sa se odihneasca.
Ar trebui supravegheate mai atent menajerele in ceea ce priveste curatenia in camere.
   Iulia din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 25.08.2012
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu m-a sunat nimeni
   Marius P. din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 04.01.2012 - 11.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia, confortul camerelor, localizarea aproape de multe obiective turistice.
thumb_down
Aprecieri negative:
Personalul unitatii era impartit in doua ture; doar una dintre echipe mi-a placut.
   Anne V. din Paris
nota: 9.2
schedule sejur: 15.08.2011 - 16.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Stylish restaurant,
Inflatable castle for children,
Lovely garden.
thumb_down
Aprecieri negative:
Internet booking is not taken into account/ make sure to phone.
Staff members do not speak English (most of them).
   Dan U. din Bucuresti
nota: 8
schedule sejur: 05.08.2011 - 07.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie excelenta, mobilier in camere si design interior in stil rustic de foarte mare efect, bai utilate fara cusur, posibilitati de agrement bine gandite.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa aer conditionat in camere, lipsa halate de baie, o atitudine nu intotdeauna profesionista si benevoitoare a personalului, micul dejun indestulator dar, mai ales la capitolul `mezeluri`, calitatea a fost sub asteptari, masa de biliard extrem de deteriorata cu bile crapate sau sparte.
   Rodica F. din Oradea
nota: 10
schedule sejur: 09.06.2011 - 10.06.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Stilul rustic, cu mult bun gust al hanului completat de dotãrile moderne, personalul extrem de amabil si prompt, o bucãtãrie care i-a încântat atât pe adulți cât și pe copii. La fiecare pas se vede intervenția de buni gospodari ai celor ce se ocupã de organizare, astfel încât este o delectare sã te plimbi prin întreg ansamblul hanului.
   B. din P.neamt
nota: 9.3
schedule sejur: 24.12.2010 - 27.12.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul este atent cu toti clientii si la orice ora ii soliciti sunt serviabili curatenia la fel, nimic de reprosat eu cand merg si ma cazez undeva am lenjeria mea in bagaje pt a aseza peste lenjeria oferita la cazare dar aici nu a fost cazul a fost curata si frumos calcata nimic de reprosat. ln camere caldura reglabila dupa preferinta ceea ce iarna conteaza.
thumb_down
Aprecieri negative:
Daca nu esti cu masina personala este mai greu de ajuns sa vizitezi tot ce este de vazut
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,