adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Cochet din Timisoara 3 grade grade grade

Timisoara , str. Emil Zola, nr. 79  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile pensiunii Cochet din Timisoara


   Marina din Serbia
nota: 10
schedule sejur: 24.01.2017 - 25.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A fost totul bine,este curat,ingrijit. Cu siguranta o sa mai revin
thumb_down
Aprecieri negative:
Sunt foarte multumita. O sa mai revin cu siguranta
   Josef B. din Stuttgart Germania
nota: 8.7
schedule sejur: 01.11.2016 - 05.11.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste
Curatenie
Personalul (sefii) comunicativ si prietenos.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar fi bine sa existe posibilitatea ca si noaptea (in caz de nevoie), sa poata fi contactat cineva din personal.
Răspunsul unității:
La ori ce ora din zi si noapte va vom raspunde la telefonul de contact si vom fii prezenti in 5 min. Va multumim domnule Josef B si sa ne vedem sanatosi la anul. Cu respect Mariana Vela.
   Mihaela din Ostratu Ilfov
nota: 9.3
schedule sejur: 21.07.2016 - 22.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea gazdei, te face sa te simti ca intr-o famlie, locatia pensiunii intr-o zona de case cu familii linistite, magazin mic cu de toate chiar alaturi, loc de parcare, am venit cu catelul si nu a fost nicio problema, locuri de plimbare pe stadutele din imprejurimi, curat in camera si la baie, aer conditionat si asternuturi curate.
CONTACT UNITATE
Vela Mariana
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,