adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Casa Anna din Timisoara 3 grade grade grade

Timisoara , str. Martir Silviu Motohon, nr. 4  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile pensiunii Casa Anna din Timisoara


   Constantin din Craiova
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 25.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea arata f bn in fotografiile postate..Doar in fotografii deoarece nici macar nu sau oboist sa raspunda solicitarii nici in scris si nici la nr de tel afisat de Turist Info.ro
thumb_down
Aprecieri negative:
Recomand ca pe viitor sa fie mai comunicativi sau/si Turist info.ro sa actualizeze baza de date la zi. Altfel vom astepta acele confirmari ca prostii.. Mentionez ca solicitarea sa efectuat cu mai multe zile inainte si se putea confirma/infirma disponibilitatea ptr datele solicitate. In acest moment pot acorda doar nota minima ptr Turist Info cat si ptr Pensiunea Casa Anna Timisoara. Sper sa nu fie cenzurata aceasta recenzie!!
   Ana din Petrosani
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 27.02.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu am fost cazati deoarece nu erau camere libere.
Totusi o doamna draguta mi-a spus la telefon ca daca este anulata vreo rezervare ma va anunta.
   G. din Dortmund
nota: 9.8
schedule sejur: 26.10.2010 - 30.10.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul 100 %. Foarte curat, comfortabil, in apropiere de centrul orasului, gazdele foarte, foarte amabile, totul asa cum trebuie sa fie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Fara minusuri.
CONTACT UNITATE
Ana Crisciu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,