adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Livia din Techirghiol

Techirghiol , str. Marasti, nr. 12A  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 10/10 Excepțional !
4 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(4 recenzii din 4).

record_voice_over Personal:10
insert_emoticon Servicii:10
lightbulb_outline Curățenie:10
weekend Confort:10
monetization_on Prețuri:10
location_on Localizare:10
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile vilei Livia din Techirghiol


   Petrica M. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 26.08.2017 - 28.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie exemplara, utilare maxima, gazde extrem de primitoare!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am, totul a fost ok!
   Bogdan din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 24.07.2017 - 30.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am avut un sejur foarte frumos la Vila Livia. Camerele sunt spatioase si foarte curate avand o atmosfera placuta. De fapt toata vila straluceste de curatenie si fiecare lucru este aranjat la locul lui. Gazdele noastre, doamna Livia si mama ei sunt foarte primitoare si incearca intotdeauna sa vina in intampinarea dorintelor oaspetilor lor. Terasa si gradina sunt minunate!
Vom reveni cu mare drag!
thumb_down
Aprecieri negative:
O mica sugestie: in camere ar fi foarte util un suport de bagaje sau ceva similar.
   Carmen din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 16.07.2017 - 17.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie excelenta, la cateva minute de lac, piscina si centru. Vila este construita recent, fiind amenajata cu f mult bun gust, emana un aer cochet si elegant , totul este nou si curat, camera in care am fost cazata avea baie proprie , televizor si balcon mare. Bucataria este complet utilata, exista un living spatios si elegant cu vedere la gradina si terasa cu mobilier adecvat atat pentru servirea mesei ( inclusiv gratar ) cat si pentru relaxare. Internetul acopera intreaga cladire. Gazdele sunt persoane extrem de placute, amabile , au venit rapid in intampinarea nevoilor mele.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu gasesc nici un neajuns acestei locatii.
   Olga din Bucuresti Sector 1
nota: 10
schedule sejur: 14.07.2017 - 17.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Vila eleganta, curatenia, gradina superba, plaja la lac foarte apropiata, gazde care te primesc cu tot sufletul si te ajuta in orice.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu este cazul
CONTACT UNITATE
Livia Tita Bibu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,