adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Complex Turistic Anina din Techirghiol 3 grade grade grade

Techirghiol , str. Victoriei, nr. 3  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile hotelului Complex Turistic Anina din Techirghiol


   Lacramioara din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 01.06.2017 - 05.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia, confortul,personalul,pozitionarea hotelului,gradina....totul
thumb_down
Aprecieri negative:
In una dintre cele 2 camere nu se putea opri aerul rece...
Răspunsul unității:
Multumim!
   Liviu B. din Cluj Napoca Str Aiudului Nr 26c
nota: 10
schedule sejur: 15.07.2016 - 26.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera foarte curata. Schimbarea in fiecare zi a prosoapelor si a cearsafurilor. Curtea interioara plina de verdeata. Amabilitatea personalului. Mancarea de la restaurant foarte gustoasa si relativ ieftina. Totul a fost foarte bine si dorim sa venim si in anul viitor tot acolo.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu avem
   Ionel T. din Galați
nota: 9.2
schedule sejur: 01.07.2016 - 11.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniștea , curățenia , camerele dotate cu tot ce trebuie: minifrigider , a.c. , tv si important Wi-Fi gratuit , asta făcând ca raportul oferta preț se fie excelent. Nu in ultimul rând calitatea așternuturilor si a prosoapelor , foarte Curătești schimbate des.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar fi o mică problema cu restaurantul , timpi mari de așteptare la preluarea comenzilor si dimineața ora de deschidere ar putea fi shimbata ( mai devreme). Dar asta nu e un capăt de țara . Nu poate fi un reproș .
   Tomita N. din Rm Valcea
nota: 9.8
schedule sejur: 23.08.2015 - 05.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera curata,spatioasa.zilnic se schimbau prosoape si lenjeria,baia spatioasa si ingrijita,masa la restaurant excelenta poti comanda orice si la orice ora. Personalul de exceptie
   Silvia din Craiova
nota: 9.8
schedule sejur: 18.08.2015 - 26.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea personalului
thumb_down
Aprecieri negative:
O simpla sugestie: holul/biroul de la receptie ar putea fi putin transformat, mi s-a parut cam auster!
   Tomita N. din Rm Valcea
nota: 10
schedule sejur: 29.06.2014 - 11.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am petrecut un concediu minunat,totul a fost perfect, revenim cu placere in anii viitori. Felicitari pentru organizare si multumiri personalului atat din Hotel cat si din Restaurant.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru parerile dumneavoastra de bine si va asteptam cu drag si in anii urmatori!
   Lidia din Sadova,jud.sv
nota: 9.7
schedule sejur: 31.07.2013 - 07.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, confort, deservire promta la masa, personal amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Introducerea si a meniului vegetarian
   Corina P. din Petrosani
nota: 9.5
schedule sejur: 15.07.2013 - 21.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
In vara acestui an am venit pt prima oara in statiunea Techirghiol.Studiind ofertele de cazare pe internet,ne-am hotarat pt Complexul Anina.
Am fost placut impresionati de ...tot ! Personalul extrem de amabil, camerele spatioase si foarte curate,baza de tratament aproape,statia de bus in fata hotelului.super !!!
Anul viitor vom reveni cu siguranta la Techirghiol...si bineinteles la Complexul Anina.
Noi locuim in Elvetia si am vorbit si prietenilor nostri de tratamentul care se face in Romania la Techirghiol, asa ca s-ar putea sa venim mai multi si ne-am dori foarte mult sa ne cazam la hotelul Anina.
   Mihaela din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 24.06.2013 - 30.06.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul uitatii = 10 pentru amabilitate (receptie)
Confortul camerelor = 9 (sunt camere sufficient de mari si spatioase)
Servicii =7 (la baie sunt probleme cu scurgerea apei de pe gresie si nu poti iesi din cada intr-o balta care vine din scurgere...e loc de mai bine...)
Curatenie = 9 (este buna)
Raport pret/calitate = 9 (bun)
Distanta = 8 (oricum in Techirghiol distantele sunt mici..- este bine; poate ar fi buna o legatura directa la eforie la plaja...)
   Constantin din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 24.06.2013 - 29.06.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Dotari suficiente pentru categoria hotelului.
Conexiune Wi-fi excelenta.
Camera spatioasa si linistita.
thumb_down
Aprecieri negative:
Zgomot la sistemul de aer conditionat atunci cand este deschisa usa de la balcon.
Cada este foarte inalta si se pot produce accidente ori este inaccesibila pentru persoane cu mobilitate redusa.
Dusul fix limiteaza utilizarea sa si necesitatile clientilor.
Bazinul wc este prea mic si inconfortabil.
Răspunsul unității:
Stimate domn,
vad ca nu ati inteles de ce se aude zgomot cand deschideti usa la balcon in timp ce aerul conditionat functioneaza.Sa va explic:
-pe usa de la balcon se afla un senzor care atunci cand se deschide usa opreste automat aerul conditionat si va atentioneaza acest lucru,aceasta tocmai pt a nu se risipi energia electrica si tot din acest motiv aveti si cartela la usa pt a porni curentul electric Este un sistem modern de econonomisire a energiei electrice a carui realizare a necesitat o cheltuiala f mare si pe care il intalniti in cele mai moderne hoteluri din tara si strainatate si care iata a fost realizat si in acest hotel si ne mandrim cu asta.Faptul ca unii turisti au o mentalitate gresita considerand ca daca au platit ceva trebuie sa faca si risipa, si ne bucuram ca aceste sisteme moderne impiedica acest lucru.legat de cada si bazinul wc ele sunt standard marca Romstal{cel mai mare si modern vanzator din tara de instalatii sanitare ,asa ca nu va inteleg
   Vlad P. din Targu Jiu
nota: 9.5
schedule sejur: 04.04.2013 - 14.04.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditii de cazare excelente (camera spatioasa si curata , mobilier modern , internet wireless etc)
- personal primitor
- mancare foarte buna la un pret foarte bun
- tratamentul ( 3 proceduri / zi timp de 10 zile ) a fost mai mult decat suficient...ma simt excelent si invigorat
   Gabriela Alexandra M. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 15.03.2013 - 20.03.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Tot: personal primitor, conditii de cazare foarte bune, design-ul interior al complexului, camera curata, liniste si mancare buna.
Pot spune ca am petrecut o saptamana minunata in aceasta locatie si o recomand fara reticente.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu pot spune ca in locatia respectiva a existat ceva ce nu mi-a placut.
   Viorel A. din Brasov
nota: 8.7
schedule sejur: 22.09.2012 - 03.10.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul unitatii foarte amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Servirea la Restaurant lasa de dorit, caini, pisici, mustele. S-a observat folosirea deratizarii, intru-cat mustele erau moarte pe langa mese de 4 zile..!!! ceea ce inseamna ca se da rar cu matura.
Răspunsul unității:
Prezenta cainilor si pisicilor se datoreaza turistilor ,iubitori de animale care ignora toate afisele existente pe terasa si dau in continuare de mancare animalelor langa mese,este o lupta pe care n-am putut sa o castigam in fata turistilor!
   Laurentiu S. din Braila
nota: 8.2
schedule sejur: 01.09.2012 - 03.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele sunt confortabile, frumos amenajate,cu bun gust si mobilier de calitate, asternuturile sunt curate, este multa liniste, pensiunea este situata intr-o zona linistita, preturile de la restaurant sunt acceptabile.
thumb_down
Aprecieri negative:
Trebuiesc facute anumite modificari in ceea ce priveste instalatia sanitara, mai exact dusul, care desi are o forma moderna este foarte incomod, apa inundand efectiv pardoseala, fapt care face ca accesul la baie sa fie ingreunat.Personalul responsabil de curatenie ar trebui sa fie mult mai atent cu turistii.
   Ileana din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 29.08.2012 - 02.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditii de cazare foarte bune, liniste, curatenie in baie in fiecare zi.
   Marina din Bucuresti
nota: 8.5
schedule sejur: 15.08.2012 - 25.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Seriozitate, curatenie, mâncare buna, operativitate.
   Virginia G. din Ploiesti
nota: 8.3
schedule sejur: 20.07.2012 - 25.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele sunt largi, aerisite, racoroase si foarte curate. Mobilierul din camera si baia asigura confortul necesar.
Răspunsul unității:
Doamna Gidiuta Virginia nu a specificat faptul ca a fost cazata in vila de 3 stele, nu in hotel.
   Dorin din Galati
nota: 9.5
schedule sejur: 06.07.2012 - 13.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotelul este nou sau recent renovat si este intr-o starea foarte buna. Curatenie, personal amabil si un foarte bun raport pret /calitate. Au restaurant propriu unde se mananca bine la preturi rezonabile fata de statiunile de pe malul marii. Pentru cei interesati de tratament, este aproape baza de tratament. In apropiere sunt magazine si o piata pentru mici cumparaturi. In imediata apropiere este Manastirea Sf Pantelimon.
   Vasile G. din Voluntari Ilfov
nota: 9.8
schedule sejur: 10.08.2011 - 20.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul f. amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Semnalul internet f. slab sau lipsa in camera.
   Emilia N. din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 30.07.2011 - 13.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Serviciile la restaurant bune, mancarea ca la mama acasa, portii mari, pretul bun.
thumb_down
Aprecieri negative:
Programarea la tratament in sanatoriu balnear lasa de dorit, am asteptat 4 ore
   U. din Pitesti
nota: 10
schedule sejur: 22.07.2010 - 27.07.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazare plus masa destul de bune comportamentul normal conf destul de bun.
thumb_down
Aprecieri negative:
Doar aer conditionat ar trebui oricum va fi folosit doar cand e cazul dar prezenta lui ar fi fost un plus
   M. din Tulcea
nota: 9.7
schedule sejur: 10.05.2010 - 15.05.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte placuta cazarea la noul hotel, cum de altfel este meniul si servirea la restaurant .
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,