adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Gratiela din Techirghiol

Techirghiol , str. Marasti, nr. 1  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile casei Gratiela din Techirghiol


   Vasile din Ploiesti
nota: 8
schedule sejur: 17.08.2016 - 21.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera spațioasă, preț bun, gazda amabila, liniște, curățenie și ar mai fi.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ca sugestie o saltea mai noua, tip dormeo, ar fi ideala.
   Mia M. din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 22.07.2014 - 03.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul foarte dragut, atent, totul foarte curat, camerele mari confortabile, mobilierul de calitate inclusiv saltelele paturilor, gradina foarte frumoasa si accesorizata cu balansoare, hamace,sezlonguri, lumini foarte frumos colorate etc.
thumb_down
Aprecieri negative:
As mentiona distanta mare fata de intrarea la baile reci ale sanatoriului balnear. Mergeam pe jos aproximativ 20 25 minute in pas de voie.
   George P. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 07.07.2014 - 17.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere spatioase .multa verdeata in curte .liniste
   Leonard B. din București
nota: 8.5
schedule sejur: 12.09.2013 - 15.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Atmosferă plăcută, balcon la camere, televizor, bucătărie, personal amabil, per total recomand
thumb_down
Aprecieri negative:
Patul era cam mic, dar nu a fost o problemă că am desfăcut fotoliul
   V. din Brasov
nota: 9.5
schedule sejur: 19.08.2010 - 24.08.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curtea interioara cu multa verdeata, liniste, loc de facut gratarul, atmosfera relaxanta, gazde de nota 10. Este aproape de plaja din Eforie nord sau de lacul Techirghiol.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa aer conditionat in camere.
   C. din Pietrosani
nota: 10
schedule sejur: 02.08.2010 - 09.08.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Au fost servicii foarte bune, primirea ireprosabila, comportamentul pesonalului a fost de nota 10, foarte sociabili si atenti la foarte multe detalii in ceea ce priveste confortul atat in camere ca si in curtea cu multa verdeata ce inconjoara vila. Foarte curat
CONTACT UNITATE
Dabuleanu Dragos
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,