adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Ana din Techirghiol

Techirghiol , bd-ul Victoriei, nr. 4  
​Capacitate: 4 adulți în 1 spațiu de cazare.
Apartament de închiriat în sezonul estival, cu 2 camere decomandate situat la etajul 4.
Apartamentul este aproape de lacul Techirghiol, lângă Mănăstirea Sf. Maria şi vis a vis de Hotel Anina, la 3 km de staţiunea Eforie Nord, într-o zonă centrală a oraşului, având parcarea asigurată lângă bloc.
Este poziţionat cu faţa spre lac, curat, bine întreţinut, complet mobilat, apă caldă non-stop, internet wireless, cu toate utilităţile necesare, se vede lacul, marea şi răsăritul soarelui. Bucătăria dotată cu tot ce este necesar pentru gătit dacă se doreşte.

Pentru un concediu plăcut şi relaxant, nu ezitaţi să mă contactaţi din timp pentru rezervare.

Foarte Important! ! Camera se eliberează pană la Ora 11:00.
Rezervările se fac cu plata unui avans reprezentând prima zi de cazare.
Diferenţa de plată a sejurului se achită în momentul cazării.
In cazul renunţării la sejur în mai puţin de 15 zile faţă de data cazării, avansul achitat nu se returnează.
Ora check-in: 14:00, ora check-out: 11:00
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check acces la bucatarie
  • check living

Facilități camere:

  • check uscator de par
  • check baie cu cada
  • check baie pe hol
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Ana
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,