adaugă o unitate turistică
search
date_range

Complex Turistic Grand Hotel Perla Ciucasului din Tarlungeni 3 grade grade grade

comuna Tarlungeni , sat Tărlungeni, str. Tarlungului, nr. 110A (la aprox. 13.8 km de centrul loc. Brasov)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu adolescenți

Recenziile complexului turistic Grand Hotel Perla Ciucasului din Tarlungeni


   Luminita din Constanta
nota: 5
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 11.08.2016
thumb_down
Aprecieri negative:
Curatenia precara in toaleta, calitatea imobilelor.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Pozele creaza o impresie falsa asupra realitatii,
   Aurel din Brasov
nota: 8.5
schedule sejur: 31.12.2015 - 02.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte amabil,locatie frumoasa,mancare excelenta
thumb_down
Aprecieri negative:
Personalul restaurantului nu se ridica LA standardul hotelului
   Constantin A. din Moinesti
nota: 4
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 28.08.2013
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am primit raspuns la solicitarea de rezervare.
Răspunsul unității:
Buna ziua,

Imi pare rau ca nu vi s-a oferit un raspuns la solicitarea de rezervare!

Ne dorim sa ne revansam cu alta ocazie fata de dumneavoastra.

Va asteptam cu mare drag in cadrul complexului nostru.

Cornelia Brescan
Manager Complex Turistic
   Paul M. din Constanta
nota: 9.8
schedule sejur: 29.12.2012 - 03.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am sarbatorit Revelionul 2013 in aceasta frumoasa si linistita locatie.Conditiile de cazare foarte bune,mancarea ca la mama acasa,profesionalismul personalului(ospatarii in special)ne-au facut sa ne simtim excelent.Programul distractiv a fost bine gandit si organizat.Inca o data multumim !
   Gabriel C. din Bucuresti
nota: 8
schedule sejur: 23.12.2011 - 26.12.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera foarte bine dotata.
Meniu bogat si mancare buna.
Personal amabil.
Camera de jocuri la mansarda.
thumb_down
Aprecieri negative:
Cam putine jocuri (doar o masa de biliard si una de pin pong).
Preturi un pic cam mari la mancare si bautura.
Putine locuri de vizitat in jur.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,