adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Madalina din Targu Ocna

Targu Ocna , str. Victoriei, nr. 12 (la aprox. 14.9 km de centrul loc. Slanic Moldova)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile apartamentului Madalina din Targu Ocna


   Mihail din Chisinau
nota: 9.5
schedule sejur: 03.10.2016 - 10.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Incalzire autonoma, balcon cu o priveliște placuta, internet, plita de gatit, vesela de bucatarie, microunde, 3 televizoare din care două smart.
   Dana din Barlad
nota: 9.7
schedule sejur: 07.08.2016 - 14.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia este aproape de salina si strand. Proprietarul este amabil si receptiv. Ne vom intoarce oricand cu placere.
   Dan D. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 14.06.2016 - 28.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
1) Amplasarea e foarte buna, la cateva minute de orice am avut nevoie (toti timpii mentionati sunt pentru mers lejer pe jos):
a) 4' pana la gara "Saline" (ideal daca veniti cu trenul);
b) 15' pana la salina;
c) 5' pana la 2 restaurante unde puteti manca a la carte sau lua pranzul la meniu fix (12-15 lei); la 10' de mers sunt alte 2 localuri (le-am testat pe toate si am fost multumit de raportul pret/calitate);
d) Magazin, farmacie si saloane de frumusete in blocurile de alaturi sau vizavi (25-50 m), un supermarket si magazine nealimentare (ex. Vodafone) la 100 m, Penny Market la 12-15' de mers (poate singurul loc unde ar trebui sa luati masina, daca aveti greutate mai mare de transportat);
e) Bancomat CEC si parculet la 4';
f) 5' pana la statia de microbuze catre Slanic Moldova - capat de linie = sanse sa prindeti locuri pe scaune !;
g) La parter - agentie loto cu pacanele :-)
3) Dotari: apartamentul e la etajul 2 intr-un bloc curatel de 4 etaje (fara lift). Apartamentul are toate dotarile necesare: centrala termica, vesela, tacamuri, cuptor cu microunde, frigider, TV cablu digital, internet wi-fi cu viteza buna, plus consumabile: prosoape, lenjerie de pat, hartie igienica, burete si detergent de vase, chibrituri. Curatenie fara repros. Arata exact ca in fotografii. Adaug ca are tamplarie de aluminiu cu geam termopan si un balcon lung cat ambele camere.
4) Aspect urban civilizat: Apartamentul e in centru, pe o strada pietonala modernizata, cea mai curata si ingrijita zona a orasului. De pe geam e o vedere placuta la strada cu fantana arteziana si bancute, o biserica impunatoare monument istoric, in spate dealuri si padure.
5) Colaborarea cu proprietarul a fost foarte buna: ne-a asteptat la gara, ne-a dat lamuriri despre ce am avut nevoie, a raspuns la toate solicitarile.
thumb_down
Aprecieri negative:
Din vina furnizorului de cablu (nu este deci un repros catre proprietar), semnalul de net disparea destul de des (uneori de mai multe ori pe zi, pe durate care ajungeau si la 30'), asa ca am fost nevoit sa apelez la traficul meu de date de pe tableta. Luati in calcul asta daca aveti nevoie de net permanent sau in anumite momente importante.
Răspunsul unității:
Multumesc foarte mult domnule Dan si va mai asteptam cu drag!
   Geta din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 24.04.2016 - 30.04.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locuinta este foarte aproape de Salina, la 10 min. De mers pe jos si max. 5 min. Cu masina. Zona linistita, apartamentul este curat, propietarul foarte amabil.
Răspunsul unității:
Va multumesc doamna Geta!
   Lucia C. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 07.05.2015 - 17.05.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte frumos , totul este ca in poze , distanta mica pana la salina .
Răspunsul unității:
Va multunesc dna.Lucia!
   Iulian George M. din Spulber
nota: 10
schedule sejur: 19.08.2013 - 24.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona linistita;
In apropiere piata, farmacie, statie de taxiuri, supermarket;
Bucatarie utilata, camere mobilate modern.
Răspunsul unității:
Va multumesc domnule Iulian si va mai asteptam si altadata!
CONTACT UNITATE
Octav
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,